Just nu del V

@Tassetass

Nope, ingen annan anledning än att jag inte vill belasta dom typ.

Snacka om att man sänker kraven för varje dålig relation. Från värsta "kravlistan" för några år sen till nu, jag vill bara att han ska vara snäll och tycka om mig. Verkar ju omöjligt.

@Tassetass

Nope, ingen annan anledning än att jag inte vill belasta dom typ.

Snacka om att man sänker kraven för varje dålig relation. Från värsta "kravlistan" för några år sen till nu, jag vill bara att han ska vara snäll och tycka om mig. Verkar ju omöjligt.

Jag tycker att du ska låta dem bestämma om de vill bli belastade eller inte. Jag skulle personligen bli väldigt sårad om en vän eller familjemedlem tog det beslutet åt mig, faktiskt.

Jag blev faktiskt bara kräsnare med åren och trodde av den anledningen att jag aldrig skulle hitta någon. Men det finns fantastiska människor där ute, det lovar jag.

@Tassetass

Sant, tänkte inte på det på det sättet. Kommer nog fortsätta träffa honom tills jag blir tjänstledig om ca 6-7 veckor. Sen kommer jag vara rätt upptagen.

Jag är ju "bara" 24 så är ju inte bråttom direkt men efter att ha träffat douchebag efter douchebag har jag nog tappat hoppet lite. Speciellt eftersom jag verkligen inte trodde den här killen skulle vara såhär. Alls :(

@BernT Nu vet du att han ÄR sådan, så varför ödsla mer av din dyrbara energi och person på honom? 6-7 veckor är LÅNG tid, jag vill inte ens tänka på hur mycket skada han kan hinna göra på den tiden.

Jag vet inte.. Ett inre hopp om att han ska ändra sig antar jag. Hur naivt det än låter.

Och vad händer om han ändrar sig? Förändrar det något av det som har hänt? Går det att bygga upp ett genuint förtroende mellan er? Går det att förlåta någon som tvingat dig till att göra abort?

Och vad händer om han ändrar sig? Förändrar det något av det som har hänt? Går det att bygga upp ett genuint förtroende mellan er? Går det att förlåta någon som tvingat dig till att göra abort?

Nä jag tror nog aldrig jag kommer lita på honom igen. Inte 100 % iaf. Jag VET ju att jag har ju svaret där. Men tanken på att lämna gör mig jätteledsen och jag vill inte. Sen har jag väl fortfarande massa hormoner i kroppen som gör att jag känner som jag gör. När det går ut kanske jag kan se mer nyktert på det hela.

Förlåta honom kommer jag heller aldrig göra. Inte helt och hållet iaf.

Nä jag tror nog aldrig jag kommer lita på honom igen. Inte 100 % iaf. Jag VET ju att jag har ju svaret där. Men tanken på att lämna gör mig jätteledsen och jag vill inte. Sen har jag väl fortfarande massa hormoner i kroppen som gör att jag känner som jag gör. När det går ut kanske jag kan se mer nyktert på det hela.

Förlåta honom kommer jag heller aldrig göra. Inte helt och hållet iaf.

Ni skulle väl ha några dagar eller en vecka isär nu, om jag minns rätt? Vet du, om du klarar den tiden utan honom, då klarar du en tid till, och en tid till, och tids nog är han ute ur systemet.

@Tassetass

Precis det ska vi. Fast jag går redan nu och tänker att snart är de fredag och då ses vi igen. Jag tror jag behöver träffa honom och på så sätt mentalt förbereda mig för avslut. Vi ska ses helgen denna vecka och helgen efter det. Sen vet jag inte.

@Tassetass

Precis det ska vi. Fast jag går redan nu och tänker att snart är de fredag och då ses vi igen. Jag tror jag behöver träffa honom och på så sätt mentalt förbereda mig för avslut. Vi ska ses helgen denna vecka och helgen efter det. Sen vet jag inte.

Jag hoppas att när fredag kommer så kan du se tillbaka på veckan och känna att det var en helt okej, eller åtminstone uthärdlig, tillvaro utan honom. Sedan är det bara att repetera det igen, och igen.

Åh, vad jag önskar att jag kunde trycka "delete" på karljäveln! Och han ska dessutom vara en bit över 30? Jag blir fan förbannad.

Jag hoppas att när fredag kommer så kan du se tillbaka på veckan och känna att det var en helt okej, eller åtminstone uthärdlig, tillvaro utan honom. Sedan är det bara att repetera det igen, och igen.

Åh, vad jag önskar att jag kunde trycka "delete" på karljäveln! Och han ska dessutom vara en bit över 30? Jag blir fan förbannad.

Jag känner mig själv så vet stt jag kommer åka dit på fredag :p
Ah han är 33. Då trodde jag att man var vuxen...

Jag känner mig själv så vet stt jag kommer åka dit på fredag :p
Ah han är 33. Då trodde jag att man var vuxen...

Bestäm dig inte för det redan nu. Bestäm dig på fredag efter att verkligen ha känt och tänkt efter på hur veckan utan honom har varit.

Man ska vara mer vuxen vid 23 än vad han verkar vara...

Just nu sitter jag och dör framför min portabla AC och ORKAR INTE GÖRA NÅGOT JAG HATAR SOMMAREN AAAAAHHHH.

(Eftersom jag klagar hela våren, större delen av hösten och hela vintern för att det är kallt, regnigt, blåsigt eller mörkt: Nej, jag hatar egentligen inte sommaren, bara den här vidriga extremvärmen som aldrig tycks släppa.)

Bestäm dig inte för det redan nu. Bestäm dig på fredag efter att verkligen ha känt och tänkt efter på hur veckan utan honom har varit.

Man ska vara mer vuxen vid 23 än vad han verkar vara...

Ska försöka men jag saknar honom redan. Suck.

Haha jaa men typ. Lite ledsamt ändå.

Just nu är jag nöjd med att hittills idag hunnit med stallet, frisören, hämta ut ett paket, tvätta en maskin och måla om utesoffan. Nu tänker jag slappa i solstolen ett par timmar innan jag orkar hitta på något att äta :)

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10