Just nu del V

@BernT Det är så lite så :). Jag tycker du är modig som skriver om hur du mår och att prata med din pappa låter som en jättejättebra idé. Ofta blir ju folk ledsna i efterhand om de inte fått en chans att hjälpa till och kanske är det lättare för dig att hantera det här om du prata med andra om det. Sök hjälp där du kan, det blir så mycket lättare om man har folk omkring sig man kan prata med. Och pyssla i stallet om det hjälper, rid eller promenera med hästen eller vad det nu är. Allt som känns bra.

Stor kram från mig i alla fall!

Killen ville ju att jag inte skulle prata om det med andra. Men har berättat för ganska många nu. Det är ju dels ett sätt att bearbeta det. Vi har psykologer på jobbet så ska gå till dom när jag börjar jobba om två veckor. Tänker också att om de på jobbet vet så förstår de ju vad det är om jag börjar gråta rakt upp och ner utan direkt anledning. Då vill jag ju inte att de ska komma med sina "vad är det" utan mer, backa och ge mig space så jag kan lugna mig och få samla mig lite.

Tack :) och tack för att jag får bara bolla lite tankar om det hela.

Killen ville ju att jag inte skulle prata om det med andra.
Sånt otroligt stort jävla varningstecken.

PRATA så mycket du bara vill och behöver. Tänk på dig själv och ta hand om dig själv. Och hojta såklart om du vill skriva av dig lite eller så! :)

Just nu sitter jag på jobbet. Har precis ätit frukost och än är det lugnt. Ska snart in och väcka den första brukaren. Reflekterar över hur himla glad jag är att jag fick just det här sommarjobbet :love:

1,5 h jobb kvar nu, sen ska jag hem, pussa på pojkvännen och sedan ska vi lägga oss på stranden med mamma och mormor. Och gramför allt äta mammas kardemumma-kaka ;) Fantastisk dag :love:

Sånt otroligt stort jävla varningstecken.

PRATA så mycket du bara vill och behöver. Tänk på dig själv och ta hand om dig själv. Och hojta såklart om du vill skriva av dig lite eller så! :)

Det ska jag :) han var/är rädd att det ska komma ut på jobbet tydligen.. Vi jobbar på samma ställe men helt skilda håll, visst alla känner alla men jag måste ju ändå få prata med mina chefer om varför jag är nere.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så vi kan gå till lekparken och ha picknick med kompisarna :)
Det är så väldigt jättevarmt ute bara.

Just nu sitter jag och väntar på att klockan ska gå så vi kan gå till lekparken och ha picknick med kompisarna :)
Det är så väldigt jättevarmt ute bara.
Laddar för halkan i morgon också, får se hur det går. Men köra kan jag ju så det ska nog gå bra

Just nu är jag på allvar nära att skrika i en kudde, men eftersom balkongdörren är öppen skriker jag på internet istället.

VAR INTE AKTIV I ETT POLITISKT UNGDOMSFÖRBUND OM DU HAR ÅSIKTER TILLHÖRANDE EN IDEOLOGI SOM FÖRBUNDET IFRÅGA ALDRIG VARIT I NÄRHETEN AV!!!

Herregud, det här är ju som om någon skulle gå med i F! och smälla fram ett förslag om abortförbud. Eller kanske Svenskarnas Parti och bara "öppna gränserna!!!". Alltså...

Just nu är jag irriterad på att vissa (många) verkar anser att bara för att man (jag) inte själv dricker alkohol får jag inte ha någon som helst åsikt om alkohol, alkoholnormer, alkoholkulturen... "Så säger du ju bara för att du inte dricker själv." :banghead: Men däremot går det utmärkt att ifrågasätta mitt icke-drickande och ha skarpa åsikter om nykterism. :banghead: :banghead:

Ja, jag tycker @BernT är grym verkligen! :) Och tack! :love:

Gulle :) har iaf lärt mig av allt detta att ALDRIG någonsin ska någon få bestämma över mig igen.

Har tänkt mkt på det du och @Tassetass skrev, jag har bestämt mig för att träffa honom i helgen ändå, mycket för att jag vill inte att det ska sluta såhär och jag tror att jag själv kan få fred (lol) i själen om vi kan ses och få ett avslut. Och kanske kan jag förlåta. Inte för att han förtjänar det utan för att jag vill vara den större människan och känna mig färdig med relationen.

Just nu ska jag ge mig ut med hunden. En olidligt varm arbetsdag är slut. Tyvärr väntar en ny, exakt likadan, dag imorgon :p Dessutom har jag på något vis lovat att träna med en kollega på lunchen. (Inget problem att träna på lunchen men att träna på lunchen i den här värmen! :eek: )

Just nu är jag i totalt chocktillstånd. Han som jag var så kär i (alltså hallelujah upp-över-öronen-kär i) var tydligen inte lika kär i mig, utan har nu (när jag har varit borta) skaffat sig en flickvän???? osäker på om jag ska skratta eller gråta.

Just nu förbereder jag mig på att strypmörda någon om signalfelet mellan Sala och Uppsala inte åtgärdats till klockan 11 imorgon. Jag tänker inte åka buss till Stockholm!

@Mirre säger som @WS6 . Halkan är superrolig! Och så får man sitta själv i bilen och köra för första gången :D Min bror gjorde halkan igår, känns lite konstigt mitt i den stekheta sommaren ;) Min halka gjordes vintertid, det var så halt att vi på vissa ställen bara fick göra i 10 km/h

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar