Just nu del V

Just nu tittar jag på House och funderar på om man ska äta nåt kanske.

Och funderar på varför mitt svar inte skickas för

Just nu sitter jag på jobbet och funderar på om bristen på larm beror på att folk är helt slut i värmen och bara sover gott.

Just nu avlider jag i mensvärk.
Skäl till att jag ibland önskar att jag vore man: 1. Vill veta hur det känns att ha sex som snubbe. 2. Slippa mens. 3. Slippa mens. 4. Slippa mens.

• Gilla
Reactions: WS6
@Riley Fick mig ett gott skratt! Helt klart även två punkter jag undrar över :p dock har jag inte haft mens på mer än 1,5 år pga p-piller. Gör det mig till en man då? Eller en hen? ;)

Just nu mår jag illa. En man utanför en delikatessbutik bjöd på fin ost och sylt som var nytt i deras sortiment. Jag brukar alltid tacka nej men tänkte att ja jag smakar väl idag då. Det skulle jag inte gjort, det var vidrigt :o jag har mått illa och klöckts flera timmar efter och smaken försvinner inte. :yuck:

@nexxa Haha! Helt klart en hen! ;)

Just nu är jag fortsatt upprörd över att jag inte bara kan få förvandlas till en (snygg) man 5-6 dagar varje månad. Bortsett från mensvärken är det GANSKA tråkigt att tillhöra könet som kan drabbas av hormonruscher som gör att vissa av oss (eh) börjar gråta när couscousen i salladsbaren är slut.

Hade planerat utgång ikväll, inser nu att jag nog bara ska skippa det och istället stanna hemma och titta på sorgliga filmer och låta så här (00:14).

Senast ändrad:
@Riley Har aldrig haft sådana hormonsvägningar eller cravings efter choklad.Så jag är lite facinerad av fenomenet :D (och gladatt jag slipper!! ;) )

@nexxa Och det ska du vara evigt glad för haha. Det är HELT horribelt att plötsligt känna hur hela världens sorger, smärta och orättvisor sköljer över en för att butiken har slut på x, man tappar en penna på golvet eller favoritsidan vägrar ladda, för att fem minuter senare vara precis som vanligt igen. Känns så himla skönt att biologin gett just mig den här fantastiska egenskapen alltså! Så värt att föra vidare, välanpassat för artens överlevnad osv. :D

Just nu funderar jag på när jag ska åka in till stan (som idag är Lund) :) Jag har trots allt duschat, klätt på mig, fixat håret, piffat till sminket och målat naglarna :p

@Riley Minns att specifikt en tjej fick galna humörsvägningar i skolan,hon var SÅ förbannad. Jag som inte var bekant med det såg ut såhär: :eek:
Det är tur att det är välkänt med humörsvägningarna, risken finns ju att man tror personen är shizo eller så :angel::D

Just nu är jag på världens konstigaste humör.

Inom loppet av 1h har jag:
- Gråtit
- Blivit så förbannad att jag slagit sönder fjärrkontrollen till tvn. (Smart beslut nej!)
- Gråtit igen
- Panikångestattack
- Typ glad å börjat skratta
- å nu är jag typ deppig

Konstigaste av allt, jag har inte en blekaste aning varför jag är arg, ledsen eller vad jag har ångest över. Undvika mänskligheten resten av kvällen? Oh yes!

@MadicDomino Nej så gräsligt, stackars dig! :( Jag är likadan ikväll och njuter därför att vara ensam hemma så jag får sura/gråta/skratta/svära i fred :up:.

Själv ska jag äta glass istället för middag, känns som det passar den här kvällen rätt bra :D.

Jag smälter bort efter att ha tillbringat en varm och svettig dag på Liseberg. En viktig notering till mig själv ; åk aldrig mer i högsäsong då det är för varmt.

Just nu är jag på väg att gå och lägga mig. En trevlig kväll men jag åkte hem från Malmö redan 02.30. Tog sen en trevlig promenad sista biten hem. Det är nämligen väldigt behagliga 19 grader nu :D

Har precis kommit hem efter 3 timmars bygge av partytältet from hell. Hyrde det av en förening och vissa stolpar var snea och när en del äntligen var på plats rasade något annat. Vi var ganska svettiga! Nu blir det fullfart och om ett antal timmar party! :D

Just nu ska jag kolla till unghästarna på betet för att sen åka och handla och därefter se på fotboll :)
Bör kanske äta något också. Igår åt jag två Mars-glassar (tack kvinspen!) på hela dagen. Tro fan att det inte behövdes så mycket alkohol sen :rofl:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 006
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!