Just nu del V

Just nu har jag ingen aning om vad jag ska ha för mat med till jobb.. och jag ska köra om 45min.. >_<
Tips?

Just nu har jag svinont i halsen på nivån att det är jobbigt att prata.
Jag kan INTE bli sommarförkyld. Ska till Sölvesborg nästa vecka ffs. Och hur är det ens möjligt att bli förkyld när det varit +30 i tre dagar??

Just nu konstaterar jag att min mob förvisso överlevde sitt ofrivilliga bad, men det verkar ha blivit glapp i batteriet eller nåt. Den laddar inte som den ska

Just nu är jag typ stolt över mig själv!
Ragget har typ lovat i 1mån att sätta in en baslåda med slutsteg i bilen till mig. Hände det något? Neeeej!

Sååå idag tog jag saken i egna händer. Satte in möget på 3h inkl. Kabeldragningen och bytade ut två halvdåliga högtalare (trots jag aldrig gjort det tidigare). Såååå nu kan jag dunkadunka så hela samhället vaknar här! MOHAHAHA!

Dessutom fick jag min acc lagad igår! Överväger att bosätta mig i bilen asså - bra ljud å kallt. Peeeeeerfa!

Just nu har jag precis kommit in efter en promenad, skönt väder och musik i öronen (skiftande mellan Aerosmith och Whitesnake) Inte fel :)

Just nu sitter jag i sängen och bukar mig och pojkvännen står i duschen. Så fort han kommer ut därifrån ska jag krama sönder honom tror jag :D :banana: :love:

Just nu väntar jag på att duschen ska bli ledig. Och konstaterar att när man tränar i denna värme leder till att man blir som en ... sjö, eller något. Tror icke att jag består av något annat än svett just nu. Fräscht. :D

Just nu har jag precis skrivit färdigt en text om Linde Klinckowström-von Rosen och ska nu spela Pathologic. Försöka spela Pathologic, menar jag. Uruselt översatta ryska spel är ingen lek.

Just nu funderar jag över varför det låter som det är någon på övervåningen, jag är själv hemma ju O_o Katten är ute

@NagelacksBeroende I denna värme räcker ens blotta existens utan minsta rörelse för att det ska rinna av en :eek::p

Just nu har jag precis kommit hem efter ett väääldigt lyckat party som vi styrt upp flera månader :D

Just nu funderar jag över varför man vaknar halv 8, när man lade sig vid 3 :meh: hade ju tänkt sova längre ju :cautious:
Inte kan jag somna om heller

Somnade vid halv fyra-fyra i natt efter att ha kommit hem från festen. Däckade på tre röda utan några sömntabletter som annars alltid krävs :D Så just nu har jag precis vaknat!

Just nu är jag nyvaken och så stört sushisugen. Undrar om jag kan muta någon att handla åt mig pga. orkar inte gå de 400 meter som krävs, än mindre sminka mig och fixa håret för det. Mvh planerar en osocial söndag där jag överhuvudtaget inte behöver klä på mig.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 006
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Uppsittningspall?!