Just nu del V

Just nu planerar jag veckan. Måste skriva ner alla tider eller enkla småsaker hela tiden eftersom jag glömmer och blandar ihop saker som antingen orsakar en smärre katastrof eller väldigt mycket krångel för mig själv :banghead:

Just nu väntar jag på svar från ovan nämnda kompis om vi ska gå ut eller ej, tittar på hästannonser och drömmer om en mörkbrun valack som är så vansinnigt fin! :love:

Just nu sitter jag på jobbet och har aptråkigt. Den boende som ska ha stödtid är inte hemma, vilket betyder att jag får dötid i 2 timmar tills det är dags att besöka nästa boende.

Just nu lyssnar jag på gamla sånger med Fred Astaire <3 samt försöker hålla mig från att skrika i en kudde i frustration över hur handfallna och osjälvständiga folk kan vara. Hur vissa människor klarar av jobb och studier är för mig ett mysterium.

Just nu sitter jag typ och skrattar like a maniac pga. förstår ingenting.
Men då är det bara för folk att förbereda sig på att se mig på TV i reklampauserna senare i höst!

Just nu är jag putt pga att gyn har semester en vecka till. Alltså, det är ju inte brådskande i form av livshotande bara brådskande pga jag har dåligt tålamod :D

Just nu drömmer jag om att uppdatera garderoben med en hel drös med nya kläder, meeeen eftersom att det är dyrt dyrt dyrt dyrt så nöjer jag mig med att surfa lite drömmande på diverse internetbutiker :D

• Gilla
Reactions: WS6
Just nu har mina fötter svullnat upp massor och det gör så förbannat ont när jag pga det inte kan vrida eller böja foten, ännu mindre vicka på tårna :(

Just nu ligger jag i en säng på ett hotellrum i München och tittar på mannen som håller på att lägga barnet. När barnet väl sover blir det nog att titta på Bones och äta kakor :d

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar