Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fy då!Just nu känner jag ungefär som denna (och alla andra negativa smileys man kan hitta)
Mitt liv suger just nu.
Just nu gläds jag åt att "hen" kommer in i SAOL i betydelsen 1. tredje kön (lol, förvisso, men ändock) samt 2. person som inte känner sig som man eller kvinna (fortsatt lite lol, men jaja). Det är ju fantastiskt, för då kan alla alltså genast upphöra med otyget att bruka ordet när de finner det irrelevant huruvida personen de talar om är en han eller hon! Inga fler "hen" när man talar om den manliga doktorn, den kvinnliga vännen eller en obestämd person i en krönika. Bra! Fint! Underbart! Ser fram emot en drastisk minskning av användandet av "hen" - man kan ju inte bruka det i fel mening och stå i vägen för utvecklingen av språket!
AlltMen fy då!
Vad är det som hänt?
Hur mycket reserv är du? Gå på uppropet, då får en ändå en större chans att komma in! Många som tackat ja som inte kommer ditJag har sökt utbildning till hösten, två st faktiskt, men kom inte in på ena och står som reserv på den andra. Så vet inte än hur det blir där, körkortet är nästan klart. Bara man klarar uppskrivning och uppkörning så.
13Hur mycket reserv är du? Gå på uppropet, då får en ändå en större chans att komma in! Många som tackat ja som inte kommer dit