Just nu del V

Just nu funderar jag på om jag har rätt att vara sur på pojkvännen (säg att jag har det :D )

Vi hade planerat att träffas ikväll. Det vi skulle göra kan vi inte pga dåligt väder, men jag såg det som en självklarhet att vi ändå träffas, men gör nåt annat. Det var det tydligen inte för honom. "J ringde och var sugen på att gå ut ikväll och det blev jag också sugen på." Är jag helt knäpp som antar att man ska träffas även om vädret inte är exemplariskt för det man först planerade att göra? (Och "värre" blir det av att jag åker bort imorgon och är borta till måndag. Vilket han hade glömt.)

Just nu funderar jag på om jag har rätt att vara sur på pojkvännen (säg att jag har det :D )

Vi hade planerat att träffas ikväll. Det vi skulle göra kan vi inte pga dåligt väder, men jag såg det som en självklarhet att vi ändå träffas, men gör nåt annat. Det var det tydligen inte för honom. "J ringde och var sugen på att gå ut ikväll och det blev jag också sugen på." Är jag helt knäpp som antar att man ska träffas även om vädret inte är exemplariskt för det man först planerade att göra? (Och "värre" blir det av att jag åker bort imorgon och är borta till måndag. Vilket han hade glömt.)
Tycker absolut du har rätt att vara lite sur då ja

Sugen på choklad. Har ingen choklad.
Såå sätter mig och tittar på Kalle och chokladfabriken istället, så man blir ännu mer sugen på det :p

Just nu kollar jag på andra säsongens första avsnitt av Pointless. Det ska tydligen vara en del förändringar så vi får väl se vad jag tycker om det :p

@Got2Be Verkligen! Jag såg ett klipp igår med någon som använde en radiostyrd bil inne hos kossorna. De följde efter den så de slapp valla de in i en ny hage :p Tycker hästens reaktion på radiostyrda bilen är lite udda. Hästen ser mer förbannad ut än rädd om det nu var syftet att miljöträna :confused: Alltså det är ju bra att de inte blir rädda men lustig situation när pållen "dödar" bilen :p

Just nu undrar jag vad posten tänkte med. Jag fick en avi om att hämta ut paket men där det brukar sitta en ettikett med vart man ska hämta ut den är det tomt :confused:

Just nu sitter jag och funderar på om jag ska köpa en väska eller åka en helg till Paris. Har lovat mig själv att inte lägga cash på bägge alternativen...

Just nu är jag sådär precis lagom mätt på pasta & svarta oliver. Smuttar på en kopp Lapacho, mest för att göra slut på påsen någon jävla gång. Har precis tittat färdigt senaste Rookie Blue. :love:

@Mirre Jag som precis skulle skriva att jag åt hjärtformade chokladpraliner. Blev du lite mer sugen nu? :D

@tornblomma Tycker du ska välja Paris, även om väskan är något du har kvar längre tycker jag personligen att upplevelser är värt mer :D

@nexxa men tyst! :p
Fast har varit på affären idag men köpte inget godis *känner mig lite nöjd* :p

Just nu pausar jag i städningen för lite bukesurf och mat

@Mirre Borde också undvika godis, men de såldes ut billigt. Och vem är jag att neka detta? :eek: :p

Just nu ska jag sätta igång med en uppgift i en av kurserna. "Stiltransportering" var ganska kul. Att tex göra om en låttext till en tidningsartikel med lite fantasi som man får lägga till :D

@nexxa Känner igen det där, av någon anledning är det svårare att motstå när det är billigare.
Det känns mer "rätt" på nåt vis att köpa det då :p

Låter som en rolig kurs, vad är det du läser?

@Got2Be Verkligen! Jag såg ett klipp igår med någon som använde en radiostyrd bil inne hos kossorna. De följde efter den så de slapp valla de in i en ny hage :p Tycker hästens reaktion på radiostyrda bilen är lite udda. Hästen ser mer förbannad ut än rädd om det nu var syftet att miljöträna :confused: Alltså det är ju bra att de inte blir rädda men lustig situation när pållen "dödar" bilen :p
Kan förstå att hästen blir förbannad. Naturlig reaktion känns det som. För hästen ser det väl ut som ett djur som försöker anfalla! Lite svårt att förstå syftet med miljöträningen med en radiostyrd bil.

Just nu tittar jag på utbildningar, kollar på gamla hästlivavsnitt och längtar halvt ihjäl mig efter en häst

Just nu är jag glad, hästen hoppade jättefint på dagens träning (ska bara lära mig rida med också..) och ah livet är rätt bra över huvud taget nu.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar