Just nu del V

Just nu ligger jag i sängen och störtlipar av ångest över att jag faktiskt gav upp min Kraftwerkbiljett för att kunna åka till Sölvesborg med förbundet i helgen. Tror fan inte det riktigt sjunkit in förrän nu. Och det värsta är ju att jag bara har mig själv att skylla (eller nåväl, en viss ordförande och hans övertalningskampanj har fan delad skuld).

MEN FÖR HELVETE RILEY HUR TÄNKTE DU :(

@Mirre Farligt. Godis borde vara svindyrt så man inte har råd med det :p
Just nu läser jag två kurser. Företagsekonomi och Engelska. den sistnämnda var uppgiften med stiltransporteringen, hoppas bara att min lärare är nöjd det jag gjort. Ibland är det så svårt att veta vad de förväntar sig även om det står lite halvluddigt vad man ska kunna för att uppnå vissa betyg :nailbiting:

Just nu ska jag gå och lägga mig. Lite senare än planerat men så går det när jag bränner alldeles för många tusenlappar på att köpa smink och liknande produkter :o (Och två klockor, ett armband och två tidningsprenumerationer :angel: )

Just nu försöker jag övertala mig själv att vara glad över att det fortfarande är sommar och fint, när jag egentligen är sprängfylld med panik över att den 6 månader långa vintern med tillhörande 7 mils pendling och dödsångest snart är här igen.

Just nu dör jag typ av garv.
En kollega har sett mitt ex. på en golfbana. Förlåt, men tillåt mig HAHAHAHAHAHAHAH! :D:D:D:rofl:
(tanken av han i "finklädsel" å en golfbag mm. OMG typ. Enligt han är golf en "sport" för fjollor/homosexuella män.)

Varför börjar/gör mina ex weirda grejer när jag gör slut med dom? :nailbiting:
Killen innan fd sambo rakade av allt hår, piercade septum och sa upp sig ifrån sin chefs roll. Man bara wtf?

@MadicDomino Du får se det som att du inspirerar dem till att släppa ut allt de sitter inne på och blir fria eller något :D

@Mirre När jag skulle gått gymnasiet så läste jag i stället till frisör i 2,5 år via en privatutbildning som bara var praktiskt dvs inga teoretiska ämnen som man behöver för en komplett gymnasieutbildning. Var så skoltrött efter nian att jag förmodligen gått in i väggen om jag stretat på. Så det är vad jag gör nu ;)

Just nu sitter jag, alldeles dåsig, och drömmer mig bort. Hur flummigt det än låter så känner jag mig totalt harmonisk just nu. Önskar att jag kunde fånga den här själsfriden och spara den i en burk; ifall att jag någon dag verkligen verkligen behöver den.

gillar för övrigt hur jag går från dödsångest till själsfrid på mindre än ett halvt dygn :up: livet i ett jävla nötskal :D

Just nu försöker jag packa iordning allting inför imorgon. Eftersom vi ska åka hemifrån vid 6.15 så känns det bäst om allting ligger i bilen i förväg :p

Just nu nattar jag mini medan storebror står i duschen. Eftermiddagen/kvällen har spenderats på fotbollsplanen med kompisarna, kompisens son lärde sig cykla och ungarna lekte som bara den.

Sedan avslutade vi med en promenad till affären och en glass i parken. Mys!

@Mirre Låter som dina kids haft en finfin dag :) Minns hur man som barn uppskattade utedagarna om sommaren, man somnade dundertrött och nöjd på kvällarna :)

Just nu känner jag mig "konstig" allt kändes som det brukar (vilket inte alltid är så kul heller med min smärtproblematik..) så när jag kom hem efter ett par timmar i skolan så svimmar jag. Man slår sig sjukt hårt som vuxen :eek::wtf:

@nexxa Ja det var två trötta nöjda barn som lade sig idag :)
Blir nog en bra dag i morgon med, kompislek, lite lördagsgodis och fikafrämmande (kompisarna) :)

Låter inte kul alls och svimma, hur mår du nu?

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar