Just nu del V

Ja, han var 80+, med hjärtfel och har haft kol i 15 år. Läkarna sa att han varit något av ett medicinskt under, så dålig som han varit borde han stupat för länge sedan. Så det var ju väntat (de var hos honom och sa farväl förra helgen), men ändå tråkigt. Speciellt eftersom läkarna hade sagt i början av veckan att han hade mått bättre än på länge. (Å andra sidan är det ju inte jätte-ovanligt att hälsan går upp precis innan döden.)

.
Kol måste vara så hemskt! :( Så otroligt sorgligt, men nu slipper han lida!:(

Just nu är jag på jobbet, så uttråkad att jag snart dör! Gillar att jag jobbat en timme och redan längtar tills jag får gå hem ^^

Just nu är jag, för första gången denna sommar, påverkad av värmen. Jag ÄLSKAR värme, men idag är det oerhört varmt och väldigt fuktigt och min kropp visar tydliga tecken på att inte gilla det. Jag tycker att min kropp ska kamma till sig och njuta, sommaren är så väldigt kort.

Just nu muttrar jag lite över att det åskar visst i och runt Örebro, men inte tillstymmelse till det här :cautious: Det är SÅ VARMT! En tryckande, klibbig och äcklig värme! :wtf:

Just nu har jag just öppnat överallt och duschat kallt, så sitter och njuter av att ha det lite svalare inne nu :)

Just nu är jag genomvarm och jätteäcklig efter Shaperoll-passet. Funderar på att svänga ihop en kladdkaka som jag kan äta med Polkaglass. Men då måste jag ju sätta igång ugnen :eek:

Jag bor någon kilometer från centrala Örebro och här har det inte åskat något alls.
Oki, kunde visst åska här på tisdag och jag hoppas verkligen det gör det.
Blåser som tusan här nu dock, så fick stänga dörren på både fram och baksida. Så nu är det ändå lika jäkla varmt inne

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar