Längtar inte tills den kommer hitt. Ska åska från lunch och resten av dagen.Just nu är jag väldigt tacksam över min hörselskada så jag inte hör smällarna från blixtrarna utanför mitt sovrumsfönster just nu - skulle nog bli livrädd :S
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Längtar inte tills den kommer hitt. Ska åska från lunch och resten av dagen.Just nu är jag väldigt tacksam över min hörselskada så jag inte hör smällarna från blixtrarna utanför mitt sovrumsfönster just nu - skulle nog bli livrädd :S
Kol måste vara så hemskt! Så otroligt sorgligt, men nu slipper han lida!Ja, han var 80+, med hjärtfel och har haft kol i 15 år. Läkarna sa att han varit något av ett medicinskt under, så dålig som han varit borde han stupat för länge sedan. Så det var ju väntat (de var hos honom och sa farväl förra helgen), men ändå tråkigt. Speciellt eftersom läkarna hade sagt i början av veckan att han hade mått bättre än på länge. (Å andra sidan är det ju inte jätte-ovanligt att hälsan går upp precis innan döden.)
.
Just nu muttrar jag lite över att det åskar visst i och runt Örebro, men inte tillstymmelse till det här Det är SÅ VARMT! En tryckande, klibbig och äcklig värme!
Oki, kunde visst åska här på tisdag och jag hoppas verkligen det gör det.Jag bor någon kilometer från centrala Örebro och här har det inte åskat något alls.