Just nu del V

Just nu sitter jag på körskolan och väntar på att min körlektion ska börja.
Det är 33 gr varmt, bilen står mitt i solen :wtf:

Just nu väntar jag på ett par kompisar som ska hämta upp mig så vi kan BADA. Hoppas vattnet är varmt, men det borde det la vara efter den här *jävla* sommaren.

Just nu har jag precis vaknat - 15 timmars sömn var vad som krävdes för att återställa hjärnan efter tre dagar i Sölvesborg med förbundet - och har precis fått veta att... jag ska åka till Sölvesborg ons-fre igen. Jag bor i Dalarna. Nåväl...

Just nu har jag precis vaknat. Råkade slumra till en halvtimme och jag som aldrig snarkar hade tydligen gjort det ganska så rejält gissa jag med tanke på min sambos fina lilla kommentar :angel:

Just nu hoppas jag verkligen på att det ska ösregna här i Närke; sambon är på väg ut för att hjälpa till med att släcka en skogsbrand och jag vill inte gärna ha honom ute där mer än nödvändigt.

http://na.se/nyheter/lanet/1.2582411-militaren-hjalper-brandkaren-med-skogsbrand
Håller med dig. Stora sonens pappa fick kasta sig iväg hastigt och lustigt idag, han visste inte om han skulle hinna hem till fredag (hämta sonen). Läskigt :crazy:
Hörde inte riktigt var han skulle, men eftersom han ev blir borta så länge så gissar jag på Sala.

Fast vid närmare eftertanke sade han nog att han var på väg mot Lindesberg, så då måste det vara samma som din sambo åkte på.

Senast ändrad:
Just nu har jag nyss lagt två glada trötta barn.
Kvällen har bestått av fotbollsträning, lek i lekpark och spring i vattenspridare.
Tog mig ungefär en kvart och lägga båda två :p

Håller med dig. Stora sonens pappa fick kasta sig iväg hastigt och lustigt idag, han visste inte om han skulle hinna hem till fredag (hämta sonen). Läskigt :crazy:
Hörde inte riktigt var han skulle, men eftersom han ev blir borta så länge så gissar jag på Sala.

Fast vid närmare eftertanke sade han nog att han var på väg mot Lindesberg, så då måste det vara samma som din sambo åkte på.

Är han med i hemvärnet? Sannahed?

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 561
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar