Just nu del V

Just nu ligger jag i sängen och störtlipar av ångest över att jag faktiskt gav upp min Kraftwerkbiljett för att kunna åka till Sölvesborg med förbundet i helgen. Tror fan inte det riktigt sjunkit in förrän nu. Och det värsta är ju att jag bara har mig själv att skylla (eller nåväl, en viss ordförande och hans övertalningskampanj har fan delad skuld).

MEN FÖR HELVETE RILEY HUR TÄNKTE DU :(

Kraftwerk i all ära, men som tröst så kan du ju tänka på att deras scenshow är ganska statisk och du förmodligen torde kunna se densamma vid något annat tillfälle. :) (En femma på att du redan sett den ;))

Just nu är jag lite nere. Pojkvännens farfar gick bort inatt, och JAG sörjer inte för jag har aldrig ens träffat mannen. Men det är jobbigt att pojkvännen är så ledsen och att jag inte kan vara hos honom förrän tidigast imorgon kväll... :(

Just nu ligger jag på stranden ute på landstället i Norrtäljes skärgård och har det bra. Har en lugn och skön helg framför mig. Sen är det bara en jobbvecka kvar till semester och USA, wiiie!! :bump:

@Lillagoajag Så himla tråkigt :( Du får krama om pojkvännen ordentligt i morgon. Inte lätt när man är ifrån varandra just sådana stunder som man vill vara nära för att ta hand om

Just nu har jag ätit en isglass. Ska kila in i duschen och sedan åka och fixa mina naglar på en nyöppnad salong :up:

Just nu funderar jag på hur lång tid det kan ta att parkera tåget strax utanför Heby och springa in i stallet där och fråga om den gråa hästen utanför är till salu. :cautious::D

Jag beklagar! Var farfarn sjuk?

Ja, han var 80+, med hjärtfel och har haft kol i 15 år. Läkarna sa att han varit något av ett medicinskt under, så dålig som han varit borde han stupat för länge sedan. Så det var ju väntat (de var hos honom och sa farväl förra helgen), men ändå tråkigt. Speciellt eftersom läkarna hade sagt i början av veckan att han hade mått bättre än på länge. (Å andra sidan är det ju inte jätte-ovanligt att hälsan går upp precis innan döden.)

@Lillagoajag Så himla tråkigt :( Du får krama om pojkvännen ordentligt i morgon. Inte lätt när man är ifrån varandra just sådana stunder som man vill vara nära för att ta hand om

Ja, hade jag varit hemma hade jag utan tvekan åkt raka vägen hem till pojkvännen inatt när han ringde. Men tur ändå att det finns telefoner så man kan prata.

Just nu är jag förbannad på typ allt.
Speciellt på ragget, som jag tror att antingen så testar han mig eller så försöker han få det att flyta ut i sanden.

Igår kväll hade vi möjlighet att träffas, men han sk. somnade. Idag på eftermiddagen hade vi kunnat träffas. Men kompisarna har umgås med 24/7 var typ viktigare. Sa till han "Men jag drar å jobbar i morgon å är inte hemma på skånsk mark förens på fredag nästa vecka.." - fick jag någon större reaktion? Nej.

Visa ditt intresse eller förlora mitt. För fan.

Just nu känner jag mig grå, skittråkig och skittöntig. Blev just bjuden på fest(eller ja, kompisen bokstavligen talat bönade och bad på sina knän) men jag är lika tråkig som alltid och säger nej med motiveringen vad ska jag göra där? Ångrar väl inte att jag sa nej, då jag hade sett fram emot att typ äta glass och kolla på netflix, men känner mig ändå rätt värdelös nu...

Hade de aldrig frågat så hade jag ju absolut inte haft några skuldkänslor över att stanna inne (igen och som vanligt) eftersom att jag helt enkelt inte är någon partypingla! Nu känns det dock som att jag kommer dö ensam i en fåtölj med 43 katter, enbart för att jag tackade nej nu ikväll.

Suck...

@grodan21 Den blev väldigt bra och lyser upp buke med klara fina färger :up:

Just nu tog vi paus från den senaste spider man filmen. Jobbigt att alla ska vara 2,5-3 h långt. Föredrar 1,5 h. Blir rastlös annars

@grodan21 Jättesöt avatar ju :D

Just nu funderar jag på att äta nåt, på om man ska se nån film och i så fall vilken och pustar ut efter dagen. Den har innefattat allt från lugn och ro i soffan, lek i lekpark med kompisarna, ett av barnen som rumlade ner för trappen och allt man kan tänka sig däremellan.

Får bli lite kycklingsoppa och titta på Dark Skies :p
Den ska visst vara väldigt läskig så får se om man sover sedan :D

Just nu är jag väääldigt trött efter en heldag (6.45-20) på Ribban. Jag, och dottern, har varit hinderdomare på dagens terräng :D

Unga fröken inspekterar hindret vi satt vid i den 2*-iga klassen:
10432935_10152989114726102_2030341168014098881_n.jpg

En powernap på 45 minuter hann hon med:

10378161_10152991060126102_5052684224785091149_n.jpg

Just nu är jag väldigt tacksam över min hörselskada så jag inte hör smällarna från blixtrarna utanför mitt sovrumsfönster just nu - skulle nog bli livrädd :S

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
678
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar