Just nu del V

Just nu har jag kollat på the expendables. Igen. Jag kan inte hjälpa det men herregud. Sylvester Stallone och jason statham. :love:

Konstaterade precis att solen börjar bli morgontrött det är ju "mörkt" på morgonen numera.. =/

Senast ändrad:
Just nu kom jag precis hem från stallet där jag släppt ut hästarna + gett frukost. Och såklart pussat på min häst ;p sååå nu ska jag sova någon timme till, hann bara sova 5-6 timmar inatt :/

Just nu sitter jag på jobbet och håller på att svettas ihjäl!
Dessutom har dom utfärdat klass1-varning för kraftig åska och skyfall i eftermiddag.

Just nu väntar jag på att min pappa skall ringa om att han är på väg för att hämta upp mig så vi kan åka och äta lunch :)

Har tacksamt tagit emot en sval dag som ändå låg på 21 grader så blåsten gjorde nog sitt :) Just nu väntar jag dock på pizzaleverans, sjukt hungrig och mår inte bra nog för att orka laga mat idag

Just nu tittar jag på Mamma Mia tillsammans med dottern :) Dessutom är vi mätta efter vår sushi-kvällsmat :d (Och när jag frågade unga fröken om hon ville äta sushi så ropade hon "Jaaaaa!" och rusade till ytterdörren :rofl: )

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
679
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 373
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 563
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
5 950
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar