Just nu del V

Just nu är jag FRUKTANSVÄRT upprörd över att min hårfön precis valde att börja brinna. Inga butiker har öppet och jag ska till Stockholm om två timmar och spela in film med förbundet. Av det skälet har jag nu ägnat de senaste 30 minuterna åt att ha panik, frenetiskt gnida håret med handdukar samt headbanga mer än min nacke gillar. Vill Slipknot ha en ny medlem anmäler jag mig som frivillig.

Just nu har jag ätit en väldigt försenad frukost i form av olivbröd, vansinnigt gott :d Skall strax köra igång med bokslutstablån så den blir klar idag. Kommer gömma mig inomhus idag pga vldigt bränd så allt blir dubbelt så varmt ute i solen :crazy:

Juuuuust nu håller jag på att byta om! Snart dags för en motorcykeltur! WOHOO!

(My ride är dessutom jävligt snygg. Såååå beklagar mig inte!)

Just nu har jag precis kommit hem från en helgad på Öland och funderar på om jag orkar träffa pojkvännen och hans kompisar ikväll eller inte. Är sjukt trött men det skulle ju vara kul och så ansträngande är det ju inte att sitta i gräset och titta på solen :p Ska yoga och äta först så får jag väl se hur långt orken räcker :D

Just nu är jag lite fascinerad av en väldigt färgstark människa jag just såg. Lila hår och en ljusgrön klänning, lite udda mix kanske, men jättesnyggt på henne.

Funderar över vitsen med att sitta i varsin ände av rummet och ropa till varandra, när det finns plats så de kan sitta på samma ställe och prata istället

Senast ändrad:
Just nu är jag på väg hem från Stockholm och är så glad över den oerhört roliga gårdagen med förbundet, samt över våra fantastiska gentlemän som stod för dyr middag och fint vin åt hela tjejgänget. De här människorna och allt vi gör ihop. <3

Just nu väntar jag på att jag och min fina vän ska åka till stranden :) Problemet är bara att hon inte har hört av sig och är över 30 min sen! Jag som redan igår var väldigt noga med att vi inte kan åka så sent, eftersom att jag har middagsplaner ikväll!!

Just nu har jag kommit fram till att jag aldrig mer ska flyga. Någonsin.

Tre katastrofer på cirka en vecka är mer än tillräckligt för att min slumrande flygrädsla ska dra upp till ytan med raketfart. Jag vet exakt vilka sätt jag skulle kunna tänka mig att dö på och vilka jag räds mest i hela världen, och att krascha med ett flygplan innehar en topplacering på den sistnämnda listan. Fy helvete vilken genuin ångest jag får av att föreställa mig den sista minuten i de där stackars människornas liv. Skjut mig i huvudet, knivhugg mig i magen, låt mig dö i en bilkrock eller bli ihjälsparkad av en häst eller låt blixten slå ner i mig, jag bryr mig inte (eller jo, för jag vill inte dö, men...) men den sista minuten av mitt liv ska inte ägnas åt ett okontrollerbart avgrundsvrål bland 100 lika vrålande människor och en hjärna som blir dysfunktionell av insikten att snart, snart avslutas mitt liv genom att jag drämmer i marken från 1 mils höjd. (Och därefter hamnar mina vanställda rester på Liveleak och äckelmedia kommer publicera bilder på och information om mig som jag aldrig någonsin bett om att få spridda, allt medan en massa vilt främmande FB- och Instagramhorare av någon anledning tror sig sörja mig). Fuck. That.

Mvh bil, båt och tåg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 443
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 007
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar