Just nu del V

Just nu sitter jag och tittar på mini som leker i duschen, snart sovdags för honom och sedan ska jag ägna heeeela kvällen åt körkortsteori. Yay vad roligt...

Just nu är jag toktrött. Dagen har varit väldigt mycket upp och ner. Först jättedåligt. Sen jättebra. Sen jättedåligt. Sen bra igen. Hoppas att den fortsätter bra och att jag inte somnar än på några timmar :)

Just nu känner jag mig både ödmjuk och stolt men framför allt taggad inför alla positiva ord jag fått sedan förbundet officiellt gick ut med att jag valts till utskottsledare för jämställdhetsprogrammet. Att jag under gårdagen dessutom fick helt otroliga nyheter och tillika en av de största komplimangerna någonsin gjorde inte saken sämre. Det här är nog första gången i livet som jag faktiskt fått uppleva känslan av ett äkta självförtroende och det är rätt fantastiskt.

Just nu är jag även så trött att jag mår illa pga. fick gå upp 02:30 föregående natt för att kunna njuta av detta klockan 6 i morse. Men så värt det!

10565190_910367632323023_6922365721642001284_n.jpg

Just nu försöker jag mer eller mindre desperat bli av med min biljett till UxU nu i helgen. Hoppas någon nappar snart, annars blir jag väl tvungen att gå på festivalhelvetet..

Just nu är jag lite nöjd med att jag har tvättat rent min utesoffa. Den står nu i solen och torkar och jag tänker mig att efter min och hundens promenad så ska soffan målas :)

Just nu ska jag ge mig ut och uträtta en halvmiljard ärende och efter det hem och trolla ihop den där bokföringen en gång gör alla (efter en väldigt sen frukost...som jag ska inhandla)

Just nu beklagar jag mig något över värmen och att jag bränt mig i solen.

Jag är liksom redan megabrun, gick ut å la mig i solen i max 45 min. Nu är jag illröd. Vad hände med mina "super-duper-pigment"? Brukar ALDRIG bränna mig. :arghh:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 451
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar