Just nu del V

Just nu sitter jag på Imgur istället för att göra det jag borde, dvs. jobba. En liten del av min hjärna försöker inbilla resten att slösurfande på Imgur garanterat kommer väcka skrivglöden och kreativitetsförmågan. I vanlig ordning har den fel. *fortsätter pillra med håret och rösta upp katt-GIF:ar*

Just nu sitter jag själv i lägenheten. Pojkvännen har precis åkt hem och jag ska försöka ta tag i mitt liv :p Dvs handla och laga matlåda och duscha och bli redo för jobb imorgon.

Just nu lägger jag mini och funderar över några barns märkliga beteende i lekparken idag. Var där med ett par kompisar och deras barn. Kom tre st när vi var där, den äldsta var väl i de yngre tonåren ungefär, något äldre kanske, vi kan kalla honom X. Våra barn stod i ett litet hus som finns där, X gick dit och stod verkligen och lutade sig in och kollade vad barnen gjorde. Men sade inte ett ljud, stod bara och tittade.

Barnen pös ut därifrån nästan direkt, då gick han fram till kompisens yngsta och stod och klappade honom på huvudet, sedan till min yngsta och försökte killa honom på ryggen. Jag röt ifrån direkt dock att han skulle låta bli honom. Kan ju tillägga att min mini och deras yngsta är 2 år bara båda två.
Sade till mini att komma till mig, men kom på sedan att jag kanske inte skulle sagt hans namn högt.

Våra barn höll sig vid oss sedan, men ingen av dem som kom dit släppte våra barn med blicken. Speciellt inte den äldsta, han gick verkligen och satte sig i närheten av barnen hela tiden.
Vi gick dock hem därifrån väldigt snabbt sedan.

@Mirre Förstår att det var obehagligt. Kan han haft någon funktionsnedsättning som gör att han inte förstår, eller är själv som ett litet barn i sinnet? Svårt att veta hur man ska reagera med allt sjukt man hör som händer!

Just nu undrar jag om det stämmer att sommarvärmen ska återkomma imorgon och 14 dagar framåt. Efter 2 dagars regn och sänkt temperatur hade det varit fint med lite sol :up:

@nexxa mycket möjligt, men det var så skumt allting.
Det konstigaste var att de kom från olika håll, sade inte ett ljud till varandra men satt hela tiden och kollade var de hade varandra. Har pratat med polisen nu och de tyckte också det lät planerat och jättemärkligt

Just nu är jag ännu i chock, av den positiva sorten, över ett besked jag fick för fler timmar sedan. Fattar INGET. Börjar flabba av bara tanken, så jävla otroligt och sjukt och helt... underbart. Wow.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 451
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCIV
  • Sellpy?