Just nu del V

@sthu : Men hjälp!:eek: Haha, jag blev stucket på ögonlocket en gång. Det var inte vackert!
Men blir det värre för varje gång du blir stucken eller inte? För mig har det blivit värre för varje gång, men nu är det ett par år sen sist jag blev stucken, men jag är lite orolig för hur jag kommer reagera.

Jag har bara blivit stucken två gånger (eller tre om man räknar dagens bedrift som två). Första gången blev ju värre i och med att det var ansiktet, och den här gången hade jag tabletter i bilen.
Fördelen med mitt jobb, man är alltid förberedd på diverse stick och bett!

Just nu har regnet öst ner i ca 12 timmar utan uppehåll och det är ganska så mysigt att lyssna på om man befinner sig inne och inte blir blöt :)

Just nu har jag och dottern precis kommit hem efter snabbt klädinköp i Malmö samt lite mathandlande på Willys :) Tror vi nu ska försöka göra glass i min glassmaskin (köpt i fredags), dammsuga, fixa mat, duscha och se på Sunes sommar. Oklart vilken ordning det blir :p

Just nu har jag precis kommit hem från stallet, varit där sen igår (eller okej, jag har varit i boningshuset sen igår, men ändå :D) och spelat Settlers och druckit vin med stallägarna, sovit där och sedan åkt till en gård idag några km bort och påbörjat nedtagning och frakt av fårstaket och fårhus. JÄVLIGT värt att få betala 1000:- för två fårhus, 500 meter fint fårstängsel varav 200m är oanvänt och fortfarande på rulle, ca 100 störar, tre trägrindar och tre foderbord. Slitigt men värt det!

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 451
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar