Just nu del V

Just nu är jag typ mögirriterad på ragget.
Min första dag på halva min semester (6dagar..) efter en mög jobbvecka. Å han ska iväg i helgen. Såååå han bara "åk med mig på jobb! Så kan vi ses!".

Ååå så här sitter jag, mööööögtrött, gått upp kl 03 för hans skull och han ringer å snackar med sina kompisar. Fett lönt att jag är med . :banghead:

Just nu har stora sonens pappa just hämtat honom. Han som jag skrivit om här förut som jag trodde det skulle bli nåt med igen. Men han har ju varit så jäkla märklig, inte hört av sig osv.
Precis som förut säger han saker som han inte menar, skyller allt på mig och är allmänt dryg.
Idag var det helt plötsligt kramar och han saknar mig och jada jada.
Jag kände väl mest bara att det blir jobbigt. Det kommer ju inte funka, han är ju precis som han var innan jag flyttade ifrån honom.
Jävla mög också

Just nu känner jag mig ganska lycklig. Är hemma efter en bra dag på jobbet, har fått i mig mat och kan andas ut eftersom jag har fått mitt antagningsbesked och kommer få plugga precis, exakt det jag vill. :love:

Just nu sitter jag i soffan och kollar på friidrott. Det har varit en intensiv dag på jobbet. Extra intensivt eftersom en kollega uteblev då han imorse blev pappa till en pojke :) (Dessutom har jag efter jobbet köpt en glassmaskin, besökt Satans boning Ikea, hem och vänt samt varit på massage, handlat mat och fixat lite kvällsmat.)

@niphredil Haha, man kan nästan tro det. Men det är bara lilla Halmstad. Ganska varmt när man ska sova också ett antal timmar senare. Förra veckan natten mellan söndag och måndagen vid 00.30 hade vi 27 grader. :nailbiting:

Just nu har jag provat en ny nattkräm men är glad att det just är ett litet prov, den luktade nämligen typ..allrengöring/wc-rent. Ganska onajs :yuck:

@niphredil Haha, man kan nästan tro det. Men det är bara lilla Halmstad. Ganska varmt när man ska sova också ett antal timmar senare. Förra veckan natten mellan söndag och måndagen vid 00.30 hade vi 27 grader. :nailbiting:
Verkligen extremt varmt, hur mättes det egentligen? Värmeerekordet i Sverige är 38 grader varmt och sattes på typ 30 eller 40-talet tror jag. Så det är ju långt ifrån normala temperaturer i Sverige.

Just nu har jag precis kommit hem, blev gapad på av några dårar som blev sura för att jag inte hejade också. Riktigt obehagligt, tom ödslig väg, mitt i natten och nån kille som står och skriker efter en och låter väldigt aggressiv. Sprang hem kan jag säga.

Just nu måste jag ta mig samman och göra mig iordning för arbetet.

Men det är ju så kuuuuul att kolla eventuella lägenhetsbyten istället. Fan. Och att ha på sig morgonrock istället för vanliga kläder. Fan igen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 009
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30