Just nu del V

@Mirre Så lamt att han skyller allt på dig. Man är två om allt. En rakryggad förklaring eller ett fint avslut på vuxet sätt kunde man ju tycka han kan kosta på sig :( hur länge har ni träffats?

@Lillagoajag Åh, jag förstår precis :( Tycker du ska berätta för honom, förhoppningsvis var det inget illa ment bakom det

Just nu borde jag lägga mig. Kan i och för sig sova länge i morgon då jag inte ska vara på sjukhuset förrän kl 13.

@nexxa pratade med honom och fick en förklaring. Han hade tänkt att jag inte ville komma för att jag inte kände någon där. Och visst jag fattar (det kan bli internt när alla utom en känner varandra) och framför allt skönt att veta att han inte menade nåt illa, samtidigt kan jag väl känna att jag kan väl få bestämma själv. När vi har prata om att jag ska hänga med nån gång...

Aja, skönt att det inte var nåt "större" än så iaf.

Just nu sitter jag och väntar på att det ska bli dags att gå till jobbet. Fasligt varmt är det idag också. Orkar inte jobba i den här värmen :arghh:

Just nu känner jag mig mer ledsen och ångestfylld än på länge, känner en ilska över det fruktansvärda vårdsystem vi har i Sverige där man ska behöva vänta över 1 års tid på terapi.

@Araminta Jag vill också ha blixtar och dunder!

Just nu håller jag på att smälta bort, det är apjävlavarmt..:crazy: Är iaf glad över att jag slipper jobba i natt! :)

@Lillagoajag Jag håller helt med dig! Man vill ju bli tillfrågad i allafall. Och hur ska du någonsin komma in i gänget om man hela tiden påpekar att det kanske blir "för interna skämt". Någon gång måste det börja ju :) Hoppas han frågar dig nästa gång nu när han vet hur du känner :)

Just nu undrar jag om lärarna till kurserna jag läser har gått upp i rök? Inget rättat och ingen respons med texter så jag kan fortsätta på nästa uppgift. Blir stressad :nailbiting:

Just nu sitter jag på jobbet och smälter. Gammal kåk, typ högst upp i huset, inga fönster öppna. Jag lider! :banghead: (Promenaden var inte mycket bättre trots att det iofs fläktade.)

Just nu undrar jag vad John Blund har emot mig. :arghh: Klockan ringer för tusan 02:15 imorgon och ska göra sex dagar till, jag måste få sova!

Just nu sitter jag och myser över en härlig dag.
Sovmorgon enda till halv nio (tack barnen :D ), kanonväder (även om det är galet varmt på dagarna), lek god mat och goood milkshake hos en kompis och en skön promenad hem :)
Hade nyss en älgko med kalv på baksidan och nu sitter jag här. Temperaturen är perfekt och allt är bara bra.

Just nu sitter jag på jobbet och så har jag loggat in på syskonskapet för att rasta min rollspelskaraktär för första gången på länge.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar