Just nu del V

@Mirre Jag ringde hyresvärden, eller han som har hand om den delen av problem, han lyssnade men kunde inte "ta emot min klagan pga att jag inte stod på hyreskontraktet" vilket jag inte heller vill pga skyddad identitet. Och har inte lyckats peppa sambon till att ringa :( däremot sa han att jag skulle ringa Securitas som de samarbetar med, så jag tänker att jag ska jävlas med henne som bara den och ringa dit de så kan vi ju se hur pinsamt det känns för en medelålderskvinna som väsnas mer än grannens tre vilda barn. Alt lägga en lapp i brevlådan eller ringa på dörren och få ett utbrott :devil:

Just nu saknar jag typ ragget typ extremt mycket.
SkulleinteblikärellersaknanågonavmotsattakönetpåettjävlabrataghadejagjubestämtFAN.:banghead:

Just nu har jag precis tagit på mig en av de små smidiga "sport-topparna" jag köpte och HERREGUD jag ska aldrig ha vanlig bh igen!

Fy tusan så bekvämt, känns inte som om jag har några bröst ju för bövelen!

Just nu har jag precis tagit på mig en av de små smidiga "sport-topparna" jag köpte och HERREGUD jag ska aldrig ha vanlig bh igen!

Fy tusan så bekvämt, känns inte som om jag har några bröst ju för bövelen!
Vad är det för några du köpt? :)

Har just tröstat mini, blev världens jätteåskknall precis över huset. Han skrek rätt ut stackaren för han blev så rädd :(

Men jag hoppas det blir ordentligt nu så det blir svalare

Just nu är jag väldigt seg pga värmen. Ska snart ta sats och ta mig ut till stallet. Ska rida med en kompis om en dryg timme. Risken är dock att jag hunnit smälta innan dess :banghead:

Just nu är jag glad att jag inte har egna barn och att man efter att ha ryckt ut som barnpassare 8,5 timme kan lämna vidare barnet och njuta av lugnet :laugh:

Idag hörde killen (exet, tillfälliga ragget eller vad tusan han nu var) av sig igen bara sådär. Jag messade honom för tre dgr sen och frågade vad jag gjort för fel eftersom han var så avig mot mig. Det tog honom tre dgr att komma på ett svar och då var allt såklart mitt fel. Enbart. Han gör som alltid, skyller allt på mig.

Suck. Jag tycker mest att han är jobbig nu, hans jäkla velande och krånglande har liksom fått mitt intresse och svalna rätt rejält. Han har ju själv sagt att han inte vill, så jag förstår inte vad tusan problemet är.

Just nu inser jag att det kanske inte var jättebra att iförd korta shorts plöja fram till och genom unghästbetet. Mina ben tycks ha träffat på tistlar, brännässlor och annat skojigt :banghead:

Just nu är jag lite putt pga har nog just fått "mens". Tänkte ju att jag skulle slippa den nu med dessa piller (har liksom haft ett uppehåll på 7 v så kom igen kroppen, sluta).

Just nu är jag sur på killen som tydligen har varit iväg och grillat och haft det trevligt utan att fråga mig. Sist kunde jag inte vara med, men sa att jag gärna hänger med nästa gång, vilket han tyckte lät bra. Och nu har han alltså inte sagt något alls om detta. Och det blir ju inte bättre av att jag har suttit och haft skit-tråkigt hela kvällen.

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar