Just nu del V

Sitter och gissar hur sena pojkvännen och jag kommer att bli till 30 års kalaset ikväll. Det börjar om fem minuter. Jag gissar på att vi är där tidigast halv åtta :p

Tillägg: Jag har varit klar i en halvtimma...

19.40 och jag sitter och tittar på fotboll. Pojkvännen har inte ens kommit hem från sina ärenden ännu. Jag har aldrig träffat en människa som är så hopplös när det kommer till att passa tider som den mannen :banghead: Nåja, det är en vän till honom som fyller 30 - hans problem. Jag har det rätt bra här i soffan :p

19.40 och jag sitter och tittar på fotboll. Pojkvännen har inte ens kommit hem från sina ärenden ännu. Jag har aldrig träffat en människa som är så hopplös när det kommer till att passa tider som den mannen :banghead: Nåja, det är en vän till honom som fyller 30 - hans problem. Jag har det rätt bra här i soffan :p

Min pöjk är likadan. Hopplös. "Halv 10" är liksom alltid tidigast 12 ;)

Har varit nere i flera dagar och spenderat större delen av dagen till att gråta. Det brast totalt när jag skypade maken och katten :crazy:.

Men just nu skickade jag in en Visa ansökan och bokade flygbiljetter för att åka och träffa en av mina vänner när jag fyller 30 i höst. Känns otroligt skönt att kunna fira med en vän när man inte kan vara med familjen :love: maken är rätt trevlig han med som låter mig spendera pengar på flygbiljetter :love: (han skulle ju egentligen kommit hit, men hans jobb vägrade ge honom ledigt :cry:)

Just nu har jag precis ätit en Piggelin. Och spräckt mina tights :o
Men tyst! :rage:

;):p
En isglass skulle vara GULD nu.
Däckad i förkylning, gå till en väldigt trång affär med barnvagn och två, förvisso snälla och glada, men busiga barn bara för glass...nej :p

Just nu undrar jag hur jag kunde missa att Företagsekonomin skulle vara klar den 20 juni och inte den 16 augusti :meh:

Just nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, igår kväll hade jag hela dagen planerad och nu är jag helt tom i huvudet. :confused:

Just nu ska jag snart hoppa ner i en sval bassäng. En kilometers simning står på dagens träningschema. Fick sluta en timma tidigare på jobbet idag då det är så himla lugnt. Har varit ute i solen hela dagen så ska bli skönt att få svalka sig. Senare ikväll blir det ut i solen igen för en golfrunda :D

Just nu är jag rätt nöjd med mitt beslut att inte måla soffan imorse. Det kom nämligen världens ösregn för ett par timmar sen så måleriarbete hade varit helt meningslöst.

Just nu är jag och sambon skapligt besvikna på att vår granne ovanför oss är hemma efter någon minisemester. Det innebär att vi får höra henne gå runt med träskor från 16-04 every fucking day. Sen dammsugar hon gärna då med, samt lyssnar på en låt på repeat 6 h i sträck. Dessutom kastar hon ner fimpar, plastpåsar, bestick, träbitar osv på vår balkong. Måttligt irriterad på henne! :rage:

Vad jobbigt med en sådan granne @nexxa

Just nu sitter jag i solen på baksidan och tittar på ungarna som leker och bråkar :p Njuter av doften från pionen och vädret

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar