Just nu borde jag packa inför morgondagens dygns-pass på jobbet, men jag sitter här och slösurfar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men fan vad coolt
Men det låter ju jättebra ju! Visst är det intressant, jag tänkte precis samma sak när jag började med spanskan samt "hur i helvete har jag kunnat lära mig engelska så bra, det här är ju tamigfan ett arbete för ett helt liv".Eller, jag vet inte om "helt själv" är alldeles sant, använder mig av babbel.com och så har jag köpt några böcker. Går faktiskt rätt bra, men det tog inte lång tid innan jag blev påmind om hur knepigt det är att lära sig ett nytt språk, bara att hålla reda på alla små ord (t.ex. konjunktioner) är ju ett elände! Det är liksom svårt att föreställa mig att jag en gång kunde lika lite engelska som jag kan italienska.
Ja, jag har pluggat italienska och tyckte om det . Det är lite som spanskan, uttalsmässigt är det fantastiskt fint och enkelt.Kul är det dock! Italienska är ett tacksamt språk, förutom några uttalsregler rörande t.ex. c och g är det ju bara att läsa det som står, och det är grammatiskt ganska lindrigt (än så länge). Tycker dock att ALLA språk i hela världen borde lägga ner det här med att böja verb efter person, speciellt när verbeländena är oregelbundna.