Just nu del V

@Kethets spännande!
Vad är det för häst?

@nexxa :D
Ja när det är så här varmt är ac rena drömmen.

Just nu har vi just varit till affären, 28 gr varmt ute och vi gick dit och hem. Urk. Ska laga mat men..urk.
Orkar inte.

Just nu sitter jag på jobbet och smälter lite. Eftersom jag sitter inne på kontaktmannarummet så slet jag av mig skorna :devil: Går larmet så får jag väl springa i strumplästen :p

Städa i denna värmen är ju förbaskat plågsamt. Vänta med det till regnet dyker upp och ut och sola och ät glass i stället ;)

Just nu svalkar jag mig med iskall Coca Cola :d

24 här, kom en skur bara dock.
Nu är det sol igen

Nu sitter jag och nattar mini, svetten rinner efter en strid med 6 åringen. Han är på sitt absolut värsta humör idag

Just nu har jag precis kommit in efter en sväng med hunden. Dags att duscha och sen äta innan jag ska sova. Imorgon är det väckning vid 5.25. Kan dock se det positivt för då är det åtminstone hyfsat svalt ute :p (Dock inte på jobbet. Vid skrivbordet var det när jag gick hem 28 grader varmt :banghead: )

Sitter och försöker samla kraft till att gå ut med hunden innan det är dags att sova. Ha rsovit 2h det senaste dygnet och måste orka vara på Falsterbo imorgon ^^

Just nu är jag förbannad på mina föräldrar som sitter och slänger sexistiska/misogyna(?) kommentarer till höger och vänster. ARGH! :arghh::wtf:

Oh, och jag som påpekar detta och försöker förklara varför de inte borde säga så är förstås en irriterande jävel med lågt IQ :meh::cautious:

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, min blåsa har börjat styra mitt liv. Skulle behöva råd/tips/delade erfarenheter, tack. Har alltid haft en relativt liten blåsa...
Svar
11
· Visningar
681
Senast: Glimra
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 453
Senast: gullviva
·
Kropp & Själ Natten till igår fick jag ett samtal om att en nära anhörig från ingenstans försökt ta sitt eget liv. Det kom som en chock för alla...
2
Svar
24
· Visningar
1 569
Senast: Twihard
·
Samhälle Jag känner ett äldre par, som just nu är i följande situation: De bor i en gemensam villa och är gifta sedan många år. Båda är gamla...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
6 014
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar