Jorden runt! - Ulvlek

Gjorde ett tillägg i inlägget du svarade på. Fast jo, jag brukar påtala det ofta även om jag själv lagt uddaröster. Det var väl lika viktigt igår som annars.
Ja, jag måste erkänna att när man missar som jag igår så fick jag inte den känslan man får inför DL - den där när alla bara fegar och lägger uddaröster - det är då jag lägger en andraröst så vi kan teoria om nåt.

Jag röstar på en av de med mest låg profil.

Fio verkar mer intresserad av att kallprata om vädret istället för att teoria trots lite tid kvar

Qitis röstar på fio

tror hon kan vara en ond som ligger lågt helt enkelt

Kan komma att ändra min röst om något mer skumt händer men ville rösta i tid

DL 2 kl 21.00
16:54 Blacksmithfarm röstar på bollen__
20:14 Snurrfian röstar på LenaH
20.31 cirkus röstar på Kilauea
29.45 qitis röstar på fio

Bollen__ 1
LenaH 1
Kilauea 1
Fio 1

Äh, jag gillar ju som sagt inte uddaröster så:

LenaH röstar på bollen_ för att jag tycker det är lite lustigt att inte försöka (åtminstone ge sken av) rädda sig själv igår. Det var ju ändå betydelselöst så varför inte? Lat ulv? :angel:

DL 2 kl 21.00
20.46 Kilauea röstar på cirkus
20.47 LenaH röstar på bollen __

Bollen__ 2
LenaH 1
Kilauea 1
Fio 1
cirkus 1

I DL1 är det ju väldigt lite substans öht måste jag säga och jag läste (den iofs föredömligt korta!) leken rätt raskt innan jag efterröstade för att inte hinna se uppdateringen och då vara färgad. Så ja - jag hade antagligen gjort likadant om klockan varit 20.59 och med samma motivering.
Du är ju dock ändå färgad av att veta ställningen och veta att din egen röst inte räknas. Dvs du skulle lugnt kunna rösta på ulvkollegan Snurris utan att riskera henne (även om ni just nu inte direkt framstår som kollegor, men det kan ju vara ett spel också).

DL 2 kl 21.00

20.47 LenaH röstar på bollen_

Bollen__ 2
LenaH 1
Kilauea 1
Fio 1
cirkus 1

Du är ju dock ändå färgad av att veta ställningen och veta att din egen röst inte räknas. Dvs du skulle lugnt kunna rösta på ulvkollegan Snurris utan att riskera henne (även om ni just nu inte direkt framstår som kollegor, men det kan ju vara ett spel också).
Absolut, det är sant. Dock slängde jag in min några minuter efter DL för att åtminstone inte veta facit.

Jag kommer välja att lägga min röst på Bollen. Kanske inte helt schysst med tanke på att bollen har ett liv utanför leken. Motiveringen är att jag tror att ulvarna kan vinna på att låta de goda gnabbas. Så det kommer jag gå på ikväll. Om jag hinner se något uppenbart skumt kan jag tänka mig att ändra men nu blir det såhär:

Harrysen röstar på bollen_

Edit stavade fel på mig eget namn 👀

DL 2 kl 21.00
20.51 Harrysen röstar på bollen__

Bollen__ 3
LenaH 1
Kilauea 1
Fio 1
cirkus 1

Ja jag har inga tankar om någon än så länge. Tycker det är svårt.
Vill inte heller riskera att åka ut.

3 röster på bollen. Fattar inte det skumma med bollen , känns som ulvarna gör det lätt för sig nu?

DL 2 kl 21.00

20.49 Harrysen röstar på bollen_

Bollen__ 3
LenaH 1
Kilauea 1
Fio 1
cirkus 1

3 röster på bollen. Fattar inte det skumma med bollen , känns som ulvarna gör det lätt för sig nu?
Fattar inte heller det skumma med bollen. Att hon inte låtsades försöka rädda sig själv när hon redan överlevt och la en extraröst? Och hon dessutom bara hade en röst?

Jag får slänga iväg en röst, vill inte riskera att rösta ut en god.

fio röstar på Q

det har aldrig hindrat q förut att inte rösta på någon med låg profil. Antagligen en ulv som vill så lite misstankar.

ja jag vet.. usel teori. Sorry

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
14 507
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 023
Senast: Madalitso
·
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 295
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 489
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar