Jag tror inte att det hände igår.Varför skulle borgmästaren lagt sin extraröst i DL1? Där det inte finns nån information.
Jag bara gick igenom allt som kunde hänt vid lynchen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror inte att det hände igår.Varför skulle borgmästaren lagt sin extraröst i DL1? Där det inte finns nån information.
Här! Jag har redan fått uppleva min drömresa, det var Australien. Men dit åker jag gärna igen för det finns ju massor att uppleva där. Men jag vet att maken vill till USA och det skulle jag gärna hänga med på. En roadtrip!
Oj, jag glömde totalt bort detta! Sorry. Jag hade röstat på Harrysen för att jag fick en röst. Så min motivering hade nog bara varit att varför skulle inte sällskapet göra resan?
Jag hade önskat att se lite mer av bollen_ också precis som med @Harrysen fattar jag att livet går före. Än så länge känns det inte som om bollen har kommit med några funderingar alls.Jag orkade faktiskt inte läsa så noga när jag insåg att jag glömt bort leken, så krafsade bara ihop en röst eftersom den ju inte spelar någon roll för utgången av dl liksom. Så totalt oengagerad lekt av mig var det. Jag ska försöka hinna vara med mer idag, men nu är det middag och smickrande så elektrikern kan komma som går före
Oj visste inte ens att leken börjat.
Ytterligare en som man hade önskat få se lite mer av, att lägga rösten på LenaH känns som en väldigt enkel första dags röst.Wait what?
Du skäller på mig för att jag är gammal och missade att rösta, så har du inte ens röstat själv
fio röstar på Lena H
nä inte pga detta utan för att hon snodde mitt svar på resfrågan.
jag har redan varit på de resor jag drömt om så jag har inget drömresmål
För att rädda sig själv? Är ju klart bättre att använda extrarösten än att stoppa lynchen vid behov eftersom den då lär bli käk.Varför skulle borgmästaren lagt sin extraröst i DL1? Där det inte finns nån information.
Håller med!Ytterligare en som man hade önskat få se lite mer av, att lägga rösten på LenaH känns som en väldigt enkel första dags röst.
Håller med om att andraröster (eller tredje, alla som kan avgöra) är värda att granska ifall de var en räddning. Men om goda inte vågar lägga avgörande röster så kan ju onda styra fritt. Jag tyckte inte Lobelia var jätteskum, det tyckte jag inte någon var, men man måste ju rösta på nån och det är så meningslöst när det är utspridda röster med en på varje, både att analysera röstningen i efterhand men även möjligheten för onda att styra.Igår så röstade Niyama på samma som jag och hon lag en andraröst. Den enda vid det tillfället. Jag tycker alltid att en andraröst på en god när rösterna är så spridda är värd att granskas, jag tycker bara att den inte var så konstig med avseende på att jag röstade också där med i princip samma teori. Vet inte om det är skumt eller bara att hon röstade där för att Lobelia faktiskt var skum. Jag undrar om Lobelia gjorde sig skum med flit för att inte en viktig god roll skulle ryka?
Jag försöker hålla nere aktiviteten eftersom en del tycker det kan bli lite väl mycketÖdets ironi, när jag har tid att leka så har de flesta andra fullt upp med livet.
Då blir jag väl hatad snartJag försöker hålla nere aktiviteten eftersom en del tycker det kan bli lite väl mycket
Jag håller med om det. Ju mer spritt desto större chans för ulvar att styra.Håller med om att andraröster (eller tredje, alla som kan avgöra) är värda att granska ifall de var en räddning. Men om goda inte vågar lägga avgörande röster så kan ju onda styra fritt. Jag tyckte inte Lobelia var jätteskum, det tyckte jag inte någon var, men man måste ju rösta på nån och det är så meningslöst när det är utspridda röster med en på varje, både att analysera röstningen i efterhand men även möjligheten för onda att styra.
Varför skulle det vara så? det fi nns ju ingen spion som ser vem som siats.Jag vet inte riktigt vad mer jag ska komma med inlägg om. Tycker inte jag har nåt direkt att gå på. Upplever inte att någon siats ond, då tror jag det skulle finnas nån mer röst lagd redan.
Goda lyan ser.Varför skulle det vara så? det fi nns ju ingen spion som ser vem som siats.
Snurrfian har också röstat (på LenaH )Goda lyan ser.
Det jag menade är dock att om nån siats ond tror jag det skulle kommit nån mer röst nu. Det är väl bara BSF som röstat än? Och hon brukar behöva rösta tidigt.
What Q saidKom ihåg att dl är kl 21