DL 1
18:29 Blacksmithfarm röstar på Harrysen
18.32 qitis röstar på Hedinn
18.59 Kilauea röstar på Snurrfian
19.27 Lobelia röstar på Qitis
19.49 Cirkus röstar på Lobelia
19.58 harrysen röstar på bollen_
20.43 snurrfian röstar på cirkus
20.57 Niyama röstar på Lobelia
20.59 Hedinn röstar på cirkus
Lobelia lynchas bybo
Hedinn käkas bybo
LenaH på Snurrfian
Fio på LenaH,
Bollen på Harrysen
Tacksamt att det nästan inte kommit några inlägg -var rädd att det skulle vara flera sidor att läsa ikapp
Jag har en vattenläcka som vi håller på och försöker lokalisera vart den är. ”Bara ” 400 m att felsöka från brunnen till mitt hus och stall
Troligen har vi hittat ungefär vart den är men hittar ingen ledning än så länge. Fins ingen dokumentation vart den ska vara nedgrävd heller så är ett detektivarbete och projekt
Mina tankar om gårdagens Lynch är att det kan ha varit lottning som avgjorde lynchen,
Eller så var borgmästaren inblandad med sin röst som är utslagsgivande , om den har röstat på Lobelia
Extraröst kan också ha lagts på Lobelia.
Det är de alternativ jag kan komma på
Med detta sagt har jag ingen aning om någons roll utan är rena konstateranden om vad som kan ha avgjort lynchen
Tre som missar att rösta.
LenaH ,
fio och
bollen_
svårt att veta om det egentligen säger något med deras efterröster. Det enda är väl LenaH som ville lägga upp snurrfian till lottning med 2 röster i så fall. Behöver inte betyda något då LenaH är känd för att kunna lägga en andra och rent av tredje röst i första DL
Niyama lägger en sen andraröst på Lobelia och lägger upp henne i ledning innan hedinn kommer in i sista minuten och lägger en andra röst på cirkus
Kan vara en god som tyckte lobelia var mest misstänkt , kan också vara en ond som ville säkerställa att en god var uppe i ledning ,framför allt om någon /några onda hade en röst? Men har inte reagerat på något Niyama skrivit än så länge så håller henne inte åt något håll så här långt