Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror nog också på vem som är siare. En del skriker ut det, andra försöker att inte avslöja sig.Goda lyan ser.
Det jag menade är dock att om nån siats ond tror jag det skulle kommit nån mer röst nu. Det är väl bara BSF som röstat än? Och hon brukar behöva rösta tidigt.
Bor inte du jättelångt söderut? Ser vintrigare ut än jämtlandsfjällenÄven om det ser ut såhär ute hos migVisa bifogad fil 142492
I DL1 är det ju väldigt lite substans öht måste jag säga och jag läste (den iofs föredömligt korta!) leken rätt raskt innan jag efterröstade för att inte hinna se uppdateringen och då vara färgad. Så ja - jag hade antagligen gjort likadant om klockan varit 20.59 och med samma motivering.Det känns ju som en gammal kär tradition att misstänka LenaH men samtidigt så har hon inte bidragit alls till några funderingar - en enkel röst på mig av tradition som hon dessutom konstaterar att den inte var särskilt underbyggd. Jag har inga problem med att få röster på mig- men de bör åtminstone har någon substans.
JAg tänker att @qitis menar att BMs röst är utslagsgivande om det står lika - inte att hen skulle använt extrarösten.Varför skulle borgmästaren lagt sin extraröst i DL1? Där det inte finns nån information.
Men du lägger ganska ofta en uddaröst i första DL (särskilt som god) så varför inte igår?Håller med om att andraröster (eller tredje, alla som kan avgöra) är värda att granska ifall de var en räddning. Men om goda inte vågar lägga avgörande röster så kan ju onda styra fritt. Jag tyckte inte Lobelia var jätteskum, det tyckte jag inte någon var, men man måste ju rösta på nån och det är så meningslöst när det är utspridda röster med en på varje, både att analysera röstningen i efterhand men även möjligheten för onda att styra.
Ja, det har jag ofta gjort men inte alltid. Varför inte står ju i inlägget du svarar på?Men du lägger ganska ofta en uddaröst i första DL (särskilt som god) så varför inte igår?
Vi har ju alla våra mönster, jag tex lägger i princip ALDRIG en uddaröst i DL1 just för att det är skojigare om det finns nåt att granska.
JAg tycker faktiskt att BSF har en rätt relevant tanke med sin röst, är man god så försöker man väl rädda sig själv? Visst - man har ju ingen aning om de andra som ligger lika har viktiga roller men man är ju ändå säker på sig själv?jag tycker det är en rätt konstig röst av blackmith med en teori som jag inte tycker helt håller ihop. Varför skulle bollen räddat sig själv om hon inte vet vilken roll andra har och att hon dessutom lag rösten i efterhand? jag tycker det är klent även om det är en jättetidig röst. Sen kan jag fundera på Kilas inlägg om att ingen siats ond för då hade det kommit fler inlägg? Varför skulle det gjort det om ingen spion kan se vem som är siad` goda lyan lägger sin röst dolt så de kan inte meddela sig i leken.? Vet hon alltså att de röster som ligger nu ligger på goda?
cirkus röstar därför på Kilauea
JAmen varför var det viktigt just igår? Du brukar ju inte anföra det annars?Ja, det har jag ofta gjort men inte alltid. Varför inte står ju i inlägget du svarar på?
BoråsBor inte du jättelångt söderut? Ser vintrigare ut än jämtlandsfjällen
Gjorde ett tillägg i inlägget du svarade på. Fast jo, jag brukar påtala det ofta även om jag själv lagt uddaröster. Det var väl lika viktigt igår som annars.JAmen varför var det viktigt just igår? Du brukar ju inte anföra det annars?
Det är väl snarare att DL2 börjar närma sig och har man siat någon ond så kanske man behöver visa vägen lite iom avsaknad av spioninfo i leken. Tycker inte @Kilauea s tanke är så uppåt väggarna alls?Varför skulle det vara så? det fi nns ju ingen spion som ser vem som siats.
Är väl många bybor som låter bli att rädda sig, även om inte alla gör så.JAg tycker faktiskt att BSF har en rätt relevant tanke med sin röst, är man god så försöker man väl rädda sig själv? Visst - man har ju ingen aning om de andra som ligger lika har viktiga roller men man är ju ändå säker på sig själv?
Som ulv vågar man ju knappt rädda sig men som god? I DL1?