Du är så fördomsfull. Jag tycker inte denna fråga är obehaglig. Jag har hela tiden sagt att folk ska göra det som passar dem själv.
Fråga vad jag tycker istället för att gissa. Det blir fel varje gång du gissar.
Ursäkta? Jag är fördomsfull? Mot vem då? Mot män som helhet? Absolut inte. Den enda man jag har råkat ut för som har föråldrade åsikter är du. Alla män i min närhet är helt normala människor med helt normala åsikter. Den enda jag i så fall är fördomsfull mot är dig. Och det är helt och hållet grundat på de åsikter du skriver här.
Du är däremot fruktansvärt fördomsfull. Inte bara i den här tråden, utan även i den tråd som är anledningen till att den här tråden ens har skapats. Varför har du överhuvudtaget skapat en tråd där du inlägg efter inlägg försvarar en föråldrad syn på jämställdhet om du inte delar den uppfattningen? Om du inte är rädd för feminismen? All rädsla grundar sig i okunskap, och du har inte en suck kunskap om vad feminism innebär.
Vissa inlägg i tråden (som inte kommer från dig) är tramsiga, visst. Men det är DU som lagt tramsstämpeln på tråden redan i trådstarten.