Sv: Jakthundstråden
EN ANNAN LITEN TUFF RACKARE

EN ANNAN LITEN TUFF RACKARE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så typiskt det där och en stor anledning till varför vi har flera
De små blivande jakthundarna är nu 2 veckor gamla, har börjat skälla och morra så smått i valplådan, samt börjat försöka gå och ögonen har börjat öppnas lite
Men än är det oftast så här man ser dem
![]()
![]()
![]()
Ganska fascinerande egentligen att tänka på att av dessa småttingar så kommer det nog att skjutas älg för de flesta redan i höst..
![]()
EN ANNAN LITEN TUFF RACKARE![]()
Skulle kunna ge vad som helst för att kunna krypa ner därJa Jämtisar har allt ..
Fattar än inte vad å hur man sätter hit kort .. Skriv in URL:en för din bild:.....http:// ..... ok .... eller avbryt ...........![]()
Ladda upp bilden på ex.vis photobucket.com och kopiera sedan hela länken som finns under bilden och klistra in i inlägget.
TIPS: Förminska bilden i datorn först så går den snabbt att ladda och och tar inte en evighet för de med mobilt bredband osv. att öppna :cool:[/QUOTE]
Tackar mjukt för ditt svar .. men sånt har jag ej inlagt på min data ..men i helgen så ska min son ta hand om den då får han fixa till allt . Ska försöka att han lägger dit alla mina kort .
Jösses så söta dina Puppisar är :love: Tänk att man kan sakna så lukten av valpisar Mmmm .. Tackar enen gång för svaret :bow: :bow:
Du skulle må då va???
![]()
![]()
Nog är han charmig?![]()
En fråga bara. Tycker ni att renavlade jakthundar ska bo hos icke jaktintresserade människor typ mitt i stan som bara vill ha dom som sällskap för dom e fina å inte få jobba med det dom e avlade för???