Sv: Jakthundstråden
EN ANNAN LITEN TUFF RACKARE
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så typiskt det där och en stor anledning till varför vi har flera
De små blivande jakthundarna är nu 2 veckor gamla, har börjat skälla och morra så smått i valplådan, samt börjat försöka gå och ögonen har börjat öppnas lite
Men än är det oftast så här man ser dem
Ganska fascinerande egentligen att tänka på att av dessa småttingar så kommer det nog att skjutas älg för de flesta redan i höst..
Skulle kunna ge vad som helst för att kunna krypa ner där Ja Jämtisar har allt ..
Fattar än inte vad å hur man sätter hit kort .. Skriv in URL:en för din bild:.....http:// ..... ok .... eller avbryt ...........
Ladda upp bilden på ex.vis photobucket.com och kopiera sedan hela länken som finns under bilden och klistra in i inlägget.
TIPS: Förminska bilden i datorn först så går den snabbt att ladda och och tar inte en evighet för de med mobilt bredband osv. att öppna :cool:[/QUOTE]
Tackar mjukt för ditt svar .. men sånt har jag ej inlagt på min data ..men i helgen så ska min son ta hand om den då får han fixa till allt . Ska försöka att han lägger dit alla mina kort .
Jösses så söta dina Puppisar är :love: Tänk att man kan sakna så lukten av valpisar Mmmm .. Tackar enen gång för svaret :bow: :bow:
Du skulle må då va???
Nog är han charmig?
En fråga bara. Tycker ni att renavlade jakthundar ska bo hos icke jaktintresserade människor typ mitt i stan som bara vill ha dom som sällskap för dom e fina å inte få jobba med det dom e avlade för???