Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Säger du eller! Jag blir ju nojig över att mammas och Paddi inte verkar reagera på Caisa.
Tillägg: Eller, Mammas reagerar ju på, och ifrågasätter Caisa. Men inte om det som jag reagerat på hos Caisa.
Det var Mammas motivering jag tyckte var vek, i det citerade inlägget.
Du har smugit omkring obemärkt, och sekunden du säger något flyger du upp på min radar... så nja, jag tycker din motivering är vekare.
Jag har två misstänkta och den jag misstänker mest kan inte åka ut, den jag har som andra misstänkt riskerar att åka ut om jag röstar på henne + båda mina misstänkta går ihop med att rösta ut någon på grunder jag inte håller med om öht. Ser inte att den är så jättevek.
Eftersom gårdagen var helt upp å nervänd för mig och jag just nu försöker komma ikapp leken så har jag inte kunnat analysera så mycket som jag brukar och det är därför jag inte kommenterat Caisa och många andra ännu.
Va? Vart är rollistan?
Fast hur menar du? Med tanke på hur rollen är utformad kan spionen knappast ha fått mer info än att någon bevittnat? Eller menar du att spionen ska ha fått 1-2 sior i nattinfon? Isåfall hade det ju inte varit en spionroll utan då hade den döpts om?
Förlåt om jag sårat dig Mumorsan, men det är ingen hint utan en väldigt stark förhoppning.
"Åh vad jag är vacker, jag är så smurfig" säger Kokettsmurfen och tittar sig i sin älskade spegel, fåfäng som han är. Spegeln som han fått av Gammelsmurfen är hans bästa vän. Utan den vore hans liv inte värd någonting. Han går runt och speglar sig i byn utan en tanke på att han vandrar rakt in i skogen. Det enda han kan tänka på är sitt vackra smurfiga ansikte. Han vandrar på tills han han går rakt in i ett träd. Bong säger det och han ser stjärnor över huvudet. När han piggnat till så märker han att spegeln är borta! Han letar förtvivlat överallt utan att hitta den. "Jag är så osmurfig utan min älskade spegel" säger han och börjar gråta. Samtidigt smyger en liten katt i hans närhet, med en spegel i munnen. Han må vara dum nog att aldrig få tag i en smurf när han jagar dom men är elak nog att stjäla spegeln som han såg att Kokettsmurfen älskade så mycket.
Han smiter därifrån illa kvickt med spegeln och Kokettsmurfen hämtade sig aldrig igen...
"Mjauu, jag är en sååååååååå söt kisse" säger Azrael när han sitter där med sin nya spegel och speglar sig malligt.
Outofservice var Kokettsmurfen