Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Var i närbutiken igår och blev infångad av någon marknadsundersökningstant och tänkte vara snäll och ställa upp som intervjuobjekt.

Första frågan:
"Är det du som har ansvaret för matinköpen från den här butiken i ditt hushåll"
"Delvis, vi handlar ungefär varannan gång, beroende på vem som slutar tidigast"
"Det finns inte som svarsalternativ, du kan välja på ja eller nej"
"Vadå finns det inget alternativ som innebär ett delat ansvar?"
"Nej, det är bara ja, nej eller vet ej"
"Okej då vet jag inte vem som ansvarar"
O_o

Var väl kanske inte lika välvillig resten av undersökningen :p

Det är telefontid på MVC 11-12 och 13-14. Idiottider till att börja med men jag har lyckats smita in på mitt kontor för att ringa nu. Tro fan att det då är en jävla telefonsvarare som säger att jag antingen får ringa senare eller tala in meddelande för att bli uppringd (omöjligt i mitt fall) :mad: :banghead:
Är det något du inte berättat för oss?;)

Stör mig på att folk ids tjafsa om regler och att deras inlägg inte godkänns på en gång på div fb forum.
Gillar du inte reglerna skit i det forumet då!

Appropå helgens inlägg :D
Tack! Ibland känns det som att vi stångar oss blodiga. Det här var messet som fick det att rinna över för mig. Ok, jag var inte jättepedagogisk själv, men ändå!
Medl: Hej! Hur lång tid tar det för ett inlägg att bli godkänt? Känns som att det tar lite lång tid.
Jag: När vi hinner. Gör det ideellt själv och få bara såna här klagande mess som tack...
Medl: Oj, vilket trevligt bemötande på en fråga. Glöm att jag frågade. Som självvald admin kanske man ska ha en lite trevligare attityd när någon undrar något.
Men de e lugnt, första och sista gången jag ställer en fråga på Hästforum. Lämna över till någon annan istället så kanske du blir lite gladare. Tack o hej!

Innan mitt uttalande fick jag ett sånt pm varje dag minst...

Haha fast det där var ju sjukt otrevligt faktiskt. Hen kan ju inte veta att du meddelanden varje dag?

Hade jag fått ett sånt svar av en admin hade jag lämnat gruppen på en gång.
Jo, jag medgav att det inte var så trevligt. Men tycker du att det är ok att pma admin om att få ditt två timmar gamla inlägg godkänt asap?

Jo, jag medgav att det inte var så trevligt. Men tycker du att det är ok att pma admin om att få ditt två timmar gamla inlägg godkänt asap?
Nej alltså det är ju idiotiskt i sig såklart men jag tänker att man nog som admin kanske vinner på att ha lite standardsvar sparade som man bara skickar i väg om man nån är otålig. Så slipper man bli arg och otrevlig.

Nej alltså det är ju idiotiskt i sig såklart men jag tänker att man nog som admin kanske vinner på att ha lite standardsvar sparade som man bara skickar i väg om man nån är otålig. Så slipper man bli arg och otrevlig.
Samtidigt så tycker jag att det är synd att man ska behöva ha det.

Stör mig på att det tog mig 3 dagar att skriva ut 10 paketlappar från pacsoft online, och sedan ytterligare 5 dagar där jag ringde varje dag och bokade upphämtning av sagda paket men ingen kom. "Någon kommer och hämtar innan 4 idag" ... jo tjena :yuck:

En jobbannons där en butik söker en "ny butikssäljare till butiken i Lödderköpinge!"

Say what? :confused:
Jag måste tyvärr meddela att detta inte endast var ett misstag i rubriken, utan "Lödderköpinge" förekom igen i annonsens text... :arghh:

Jag googlade på skojs skull på Lödderköping.
Första träffen (finns en träff till med fel namn)
Lödderköping - karta på Eniro
https://kartor.eniro.se/sök/lödderköping
Kartor över Sverige. Upptäck lokala företag, sök efter vänner och familj samt kolla tomtgränser, historiska flygfoton, cykelvägar m.m..

Googlar jag på Lödderköpinge så får man ännu mer träffar

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 578
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 807
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 093
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Göra i Danmark
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Adventskalendertråden 2024

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30