Att när min sambo är ledig är han ledig. När jag är ledig städar jag. Vet inte om det är mig eller honom jag stör mig på.
Förlåt men igenkänningsfaktorn är rejäl på denna
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Att när min sambo är ledig är han ledig. När jag är ledig städar jag. Vet inte om det är mig eller honom jag stör mig på.
Jag stör mig just nu på att när jag går i min SVARTA jacka med grön företagstext EC...... så kommer folk fram till mig på Jula och frågar vart sakerna är och vad de kostar. Idag blev jag riktigt irriterad och tog med mig kvinnan till någon stackars anställd i RÖD piketröja och Vit text med Jula loggan på och frågade om de kunde hjälpa den förvirrade damen.
Ja jag sa dam fast hon kanske var 5-6 år äldre än mig *morr*
Eller tvärt om, när jag står på jobbet (ica) med arbetskläder på mig, och plockar upp tex bananer...."ursäkta jobbar du här?" Doh.....Hä
Åh så skönt att höra att det händer fler än mig! Senast hände det på Jysk och gången innan på Ica Maxi. Är själv svartklädd från topp till tå med tydliga loggor fram och bak men det hjälper inte
Jag var på Lidl och frågade en kille precis så där (för att det känns artigare) och då svarade han med ett flin: "Nej, jag är bara anställd här!"Eller tvärt om, när jag står på jobbet (ica) med arbetskläder på mig, och plockar upp tex bananer...."ursäkta jobbar du här?" Doh.....
Automat är finfina grejorStör mig på att jag kollade på en bil idag och verkar vara perfekt! Till och med bra pris och så är det en jävla automat!
Ja bilförsäljaren tyckte jag var rätt skum när jag sa nej till alla bilar med automat.Automat är finfina grejor
Ja bilförsäljaren tyckte jag var rätt skum när jag sa nej till alla bilar med automat.
"Det är ju så bekvämt" sa han hela tiden. MEN JAG ÄR INTE BEKVÄM! Jag gillar att växla själv! Automat gör mig halvnervös, så länge det inte är en stor truck!
Och jag kör definitivt bättre manuellt. Men visst, det är vanesak också.
Mig kvittar det. Förra bilen var automat och nuvarande med växelspak. Det har inte med bekvämlighet att göra. Bara olika sätt att köra.
(fast jag tycker automat känns lyxigare )
När jag köpte mitt hus var det bilder från förra försäljningen i annonsen....Förra säljaren var skapligt putt.Men det var samma mäklare och han ägde väl rätten till bilderna antar jag.Kollar
Kan också störa mig på när man använder gamla bilder, dvs bilder som tidigare ägare hade i sin annons när man själv köpte båten.
Möjligtvis om mäklaren själv fotade bilderna, då äger han dom.När jag köpte mitt hus var det bilder från förra försäljningen i annonsen....Förra säljaren var skapligt putt.Men det var samma mäklare och han ägde väl rätten till bilderna antar jag.