Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mig på att det blåser. Ju mer det blåser desto stördare blir jag och nu blåser det JÄTTEMYCKET!!!!:mad: Jag får ont i huvudet av blåst, det gör mig aggressiv och ... allt möjligt annat. Regn är okej. Blåst är INTE okej.

Jag stör mig på att Expressen har en artikel om Janelle Larsson som vann Junior-NM men att de inte nämner ett ord om Lucas Arvidsson som vann Childrens NM eller Josephine Karlsson som vann Young Rider NM. IMHO kan det bara bero på en sak att de egentligen skiter i ridsporten men gärna skriver om fotboll (för er som inte vet - Janelle är dotter till Henrik Larsson som var en skicklig fotbollsspelare)

Jag stör mig på att Expressen har en artikel om Janelle Larsson som vann Junior-NM men att de inte nämner ett ord om Lucas Arvidsson som vann Childrens NM eller Josephine Karlsson som vann Young Rider NM. IMHO kan det bara bero på en sak att de egentligen skiter i ridsporten men gärna skriver om fotboll (för er som inte vet - Janelle är dotter till Henrik Larsson som var en skicklig fotbollsspelare)
Åh vad störande!! Jag hade inte sett det men nu stör jag mig också på det! :mad:

Är det så himla svårt att skriva lite om hästsporten på sportsidorna?? :arghh:

Ah, just nu stör jag mig så enormt på hur allt på internet alltid ska vara gratis. Alla kurser, tips, hjälp, hemsidor och utrymme för bilder - ingen vill betala för något - för det är ju på internet? Som om allt vore gratis då, både för den som tillhandahåller och den som utnyttjar?

Folk bryr sig inte om hur mycket tid andra lägger ner eller vad de betalar för att göra något möjligt - bara gratis duger!
Jag förstår att man inte har råd, jag har väldigt sällan haft råd med något i mitt liv, men vi värdesätter inte internettjänster som andra länder gör. Det är tråkigt!

Och nu har jag klagat klart! :D

Jag stör mej på folk som lägger fel saker i återvinningscontainrarna. Det har jag sagt ett antal gånger redan.
Men nu stör jag mej på att dom har lagt rätt saker också, burkar i metallcontainern, massor med fina läsk- och ölburkar. Som dom kunde ha pantat!
Och skatorna hoppar ner i containern och plockar upp värmeljuskoppar som dom sprider ut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 578
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 807
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 093
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka