Du kanske ska störa dig på det?
Vi andra kan störa oss om inte annat
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du kanske ska störa dig på det?
Ja och så kan jag inte låta bli att tycka att vuxna människor som tar miljarders selfies är störande.
Självis var ju faktiskt lite kul+ @mandalaki
På tal om det så är det svenska "självis" lite.... udda Hört det lite då och då
Åh vad störande!! Jag hade inte sett det men nu stör jag mig också på det!Jag stör mig på att Expressen har en artikel om Janelle Larsson som vann Junior-NM men att de inte nämner ett ord om Lucas Arvidsson som vann Childrens NM eller Josephine Karlsson som vann Young Rider NM. IMHO kan det bara bero på en sak att de egentligen skiter i ridsporten men gärna skriver om fotboll (för er som inte vet - Janelle är dotter till Henrik Larsson som var en skicklig fotbollsspelare)
¨Åh vad störande!! Jag hade inte sett det men nu stör jag mig också på det!
Är det så himla svårt att skriva lite om hästsporten på sportsidorna??
Jag skämdes å mina egna vägnar när jag upptäckte att jag kallade kaninerna vi lånat "kaninisarna" när jag pratade med dem.
NinisarJag skämdes å mina egna vägnar när jag upptäckte att jag kallade kaninerna vi lånat "kaninisarna" när jag pratade med dem.
Jag vet inte vad som flugit i mig.
Men det var bara kaninisarna som hörde och de verkade okej med det.
Åh, vad bra! Då fortsätter jag med det.Ninisar
Man får visst säja så.
Nä. Det heter nakiner.Ninisar
Man får visst säja så.
Sällis kommer jag ihåg från mellanstadiet att man kunde ha (sällskap, typ hem från skolan, ska vi ha sällis?)Självis var ju faktiskt lite kul