Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag stör mej som fån på att när jag lade ut en förfrågan igår om nån ville dra iväg utomlands med mej över jul, så tyckte flera personer att det var ju jätteroligt och jag var dum. Jul är ju inte än. Nä men jag har inte ekonomi att bara slänga mej i väg. Jag måste planera och spara, samt förbereda mej långt innan av diverse andra sköl. Men just ekonomin är det viktigaste. Fast jag kanske skulle ta ett sms-lån istället? Dom som tyckte det var lustigt är såna som själva inte behöver tänka på ekonomin om det inte gäller riktigt stora utgifter. Fast jag är väl bara dum som vill hinna spara. Ja, jag tog väldigt illa åt mej. Pengar är känsligt för mej som aldrig har haft några men ändå inte har några skulder och lån.
Men vilka idioter! Jag planerar redan min resa för nästa sommar :D.

Nu stör jag mig på att jag precis smort in mig och var redo på att ber ut mig på soldäcket och så försvinner all sol och det är bara regnmoln i sikte :banghead::banghead: första dagen sen i onsdags vi har ens en gnutta sol!:cry:

Du kan ju alltid slänga den och hämta den igen, för att testa.
Så brukar jag göra. Slänga iväg telefonen när den krånglar sen hämtar jag den igen. Då brukar den ha skärpt till sig:up:
Sorry om någon annan redan försökt göra sig rolig över din kommentar. Jag har inte läst sista 130 inläggen.

Som om det inte räckte med mammas demens ... nu ringde jag pappa och han blev alldeles lättad.

"Vilken tur att du ringer! Vi ska äta den där maten vi fick av dig och jag sitter och försöker sätta på ugnen på tv:n men vet inte hur jag ska göra."

O_o

Jag stör mig på att så fort jag är intresserad av nån så blir jag JÄTTETÖNTIG!!!! Alltså jag blir sådär pinsamt löjlig och känner knappt igen mig själv! :arghh: Varför kan jag inte bara bete mig normalt??!!! :rage: :banghead: Orkar inte!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 578
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 807
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 093
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Evolve
  • Sabotage?
  • Födda 2022