Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Husis?
Jo, så tänker jag också. Och då är ju bortis och långis helt koko.När man lägger till -is på slutet är inte det många gånger ett sätt att göra ett ord lite mer gulligt?
De enda -isorden som är okej enligt mig är dagis och mellis*. Allt annat går fetbort. Däremot tycker jag att man är anal om man klagar på typ mellis för så har det hetat i fan biljoner år .Jo, så tänker jag också. Och då är ju bortis och långis helt koko.
Håller med om dagis och mellis. Men de räcker.De enda -isorden som är okej enligt mig är dagis och mellis*. Allt annat går fetbort. Däremot tycker jag att man är anal om man klagar på typ mellis för så har det hetat i fan biljoner år .
Yes, där drar vi gränsen.Håller med om dagis och mellis. Men de räcker.
Känns igen, och jag tänker mig för 18 ggr innan jag svarar numera för jag svara på fråganJag stör mig på folk som ställer frågor och får svar ...som tydligen inte är rätt svar och blir kränkta för att man har andra åsikter och då ska man minsann lämna deras tråd .....
(mest på fejsbok i hästavelsrelaterade frågor just nu)
Bara för att jag är snäll bjuder jag på ett exempel:
Kan jag börja tömköra min ettårshingst? Han är så frustrerad och behöver stimuleras.
Ja, men det är mycket bättre att låta honom gå med andra småhingstar och leka
Nej, han ska vara sällskap till mitt 3 månaders stoföl
Men det är väl inte så lämpligt sällskap till ett stoföl?
Jag vill ha svar på min fråga - inga kommentarer om annat.
Åh gud, smärtis och sömnisYes, där drar vi gränsen.
Ej okej: föris, pappis, smärtis (), sömnis () etc.
Godis då?De enda -isorden som är okej enligt mig är dagis och mellis*. Allt annat går fetbort. Däremot tycker jag att man är anal om man klagar på typ mellis för så har det hetat i fan biljoner år .
Haha ja den glömde jag ju .Godis då?
Fritis har inte heller nämnts.Loppis har det nämnts?
Fritids (från fritidsverksamhet) heter det ju så det räknas inteFritis har inte heller nämnts.
Så klart! Tänk om alla störningar försvannFritids (från fritidsverksamhet) heter det ju så det räknas inte
Kommer fortsätta säga/skriva bedlis om min hundras och skiter fullständigt i om det stör folk.