Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
" Idag var min mamma dum! Hon satte på mig en regnjacka och tvingade ut mig i regnet fler gånger! Jag blev blöt om tassarna och magen och dessutom vet mamsen om att jag avskyr vatten ändå skulle vi ut!

Nu ska jag krypa ner under min filt i min varm säng och tjuta hela dan!

Mvh Puppisen "

Djur kan inte skriva inlägg på FB :banghead:

Retar mig enormt på att det här på buke har börjat dyka upp "reklam" för extremt gamla trådar - bara för att de har klickvänliga titlar av typen "Jag hatar min häst", "Min man kallar mig fet" osv

VARFÖR???

Nu har jag suttit i 40 min och försökt komma fram på ett telefonnumer. När jag äntligen kommer fram så säjer människan att jag måste ringa senare eftersom datorn precis har kraschat. Galen!

På busschaufförer som inte ger sina passagerare, åtminstone äldre sådana, en chans att sätta sig ner innan de drar iväg från hållplatsen. Jag blir så nervös! Vill inte bli vittne till när Dagny 75 trillar och bryter lårbenshalsen! Så onödigt och så farligt.

Min telefon är konstig. När det ringer visar den fel person som uppringare. Fick nyss ett samtal från en person som jag inte alls vill prata med. Men telefonen visade ett helt annat namn så jag svarade förstås. Suck.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 578
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 807
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 093
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCV
  • Julklappar 2024!
  • Vad gör vi? Kids edition - del 4

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat