Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Equivadå?
Kan SVT sända SM i dragkamp, vattenskidor, rullskidor, trampolin, tyngdlyftning m.fl. småsporter så kan de väl sända SM i en av Sveriges största sporter: ridsport (och körning).
Det kan man tycka och det hade de alldeles säkert gjort om ridsporten varit en del av SM-veckan. Det går ändå framåt när SVT sänder en hel del från Falsterbo och allt från EM. Med det sagt menar jag inte att det kan bli bättre.:)
Tipsar igen om equisport.tv som sänder massor med ridsport gratis på nätet. :up:

Ok. Men då får de ju se till att vara tillgängliga.

Det håller jag helt och hållet med om! Till slut tröttnade jag och talade in ett meddelande. Inte optimalt eftersom jag inte vill prata privatsaker i närheten av intagna men bättre än ingen kontakt öht.
Om de nu ringer upp alltså. Jag lämnade meddelandet 13.44 ...

Jag stör mig på förkylningsblåsor på tungan. Haft dem i en knapp vecka tillsammans med i övrigt mycket svaga förkylningssymtom. Föredrar all hosta och nästäppa i världen framför det här sattyget.

Just nu har jag precis fått ett utbrott på tonåringar....

och nu drar jag ALLA tonåringar över en kam. Inga undantag!

HUR svårt kan det vara att starta en tvättmaskin eller rasta hunden? För att rasta hunden krävdes det 8 telefonsamtal och 3 sms.... Tvättmaskinen började vi diskutera vid 10 och jag tror nu att vid halv 4 så startades den igång..

Allvarligt talat...

Jag stör mig på att jag måste vänta ytterligare en vecka på min nya mobil. Det har redan blivit uppskjutet en vecka och nu blir det en vecka till. Jävla tomtar...

Snubblade över den här videon:

:rage: :banghead: :rage: :banghead:
Vissa människor ska då inte få ha några djur! Stackars, stackars katt. :cry:

Också, att ringa 911 på grund av en katt? :banghead:

Jag stör mej på att dom aldrig svarar på vc. kvittar när man ringer så kan dom inte ta mer samtal för dagen. Har man telefontid 8-17 så ska man svara 8-17. Inte bara ev vid 8. Har hänt flera gånger att man ringt kl 8 och likförbannat så svarar dom inte.

Stör mig på att jag är skit kåt och tittar tillochmed på folk som jag egentligen inte klarar av deras eld i baken beteende som en köttbit...

Jag stör mej på att dom aldrig svarar på vc. kvittar när man ringer så kan dom inte ta mer samtal för dagen. Har man telefontid 8-17 så ska man svara 8-17. Inte bara ev vid 8. Har hänt flera gånger att man ringt kl 8 och likförbannat så svarar dom inte.
Kan oxå störa mig på det, men som en som dagligen får skäll utav patienter som inte kommer fram i telefonen så vill jag bara inflika att det är semestertider, och det är begränsat med tider som sköterskorna kan ringa upp på och dom fylls upp ganska fort. Nu vet jag inte om din VC har samma system som vi har, men så är det här iallafall :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 578
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 811
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 093
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 691

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka