Kan du inte förnya recept på 1177.se? Med e-leg.
De vill att man har kontakt på riktigt en gång per år. Varannan gång för att de ska ta blodtryck och sånt och den varannan gång för att stämma av enbart muntligt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kan du inte förnya recept på 1177.se? Med e-leg.
Ok. Men då får de ju se till att vara tillgängliga.De vill att man har kontakt på riktigt en gång per år. Varannan gång för att de ska ta blodtryck och sånt och den varannan gång för att stämma av enbart muntligt.
Det kan man tycka och det hade de alldeles säkert gjort om ridsporten varit en del av SM-veckan. Det går ändå framåt när SVT sänder en hel del från Falsterbo och allt från EM. Med det sagt menar jag inte att det kan bli bättre.Equivadå?
Kan SVT sända SM i dragkamp, vattenskidor, rullskidor, trampolin, tyngdlyftning m.fl. småsporter så kan de väl sända SM i en av Sveriges största sporter: ridsport (och körning).
Ok. Men då får de ju se till att vara tillgängliga.
Här i mitt landsting kan man be om en besökstid via mina vårdkontakter.De vill att man har kontakt på riktigt en gång per år. Varannan gång för att de ska ta blodtryck och sånt och den varannan gång för att stämma av enbart muntligt.
Här i mitt landsting kan man be om en besökstid via mina vårdkontakter.
Det var inte möjligt här
Nåja, ärendet är löst nu. De hade dropin som jag egentligen inte hade tid med men åkte dit ändå. När så barnmorskan frågade varför jag åkt dit istället för att förnya receptet via telefon så trodde jag att jag skulle få en mental härdsmälta
Överlevde hon?
Kan oxå störa mig på det, men som en som dagligen får skäll utav patienter som inte kommer fram i telefonen så vill jag bara inflika att det är semestertider, och det är begränsat med tider som sköterskorna kan ringa upp på och dom fylls upp ganska fort. Nu vet jag inte om din VC har samma system som vi har, men så är det här iallafallJag stör mej på att dom aldrig svarar på vc. kvittar när man ringer så kan dom inte ta mer samtal för dagen. Har man telefontid 8-17 så ska man svara 8-17. Inte bara ev vid 8. Har hänt flera gånger att man ringt kl 8 och likförbannat så svarar dom inte.