Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Du använder näsdroppar jättemycket? De funkar ju avsvällande i öronen också, upplever jag. Och börja tryckutjämna flera ggr om dagen redan nu, för att gympa trumhinnorna.Att jag två dag innan resa blivit snorig.... Jag har stora problem m öronen vid flygning, och vet att det nu blir än värre.... trots flygöronproppar, som är en gudagåva!
Så ja nu tog jag ut mina ur påsen, TACKAtt tomaterna jag köpte igår redan börjat mögla - glömde dem iof i plastpåsen ute, och att även en av citronerna möglar - ligger i nät
Att min kollega använder mitt skrivbort på eftermiddagarna. Eller ja, det är väl ok, men varför måste han ta alla mina pennor?!
I hear you! Min bilstereo har fastnat på p3. Så jag får lyssna på det eller inget nu.Jag delar kontor med en kollega. Denna kollega vill alltid lyssna på P3 och jag avskyr P3 av hela mitt hjärta
I hear you! Min bilstereo har fastnat på p3. Så jag får lyssna på det eller inget nu.
Ja. Det blir oftast ett försök men sen stänger jag av i panik. Jag måste fixa det där snart!Jag hade lätt valt inget