Jag stör mig på... del 6

Status
Stängd för vidare inlägg.
Att jag två dag innan resa blivit snorig.... Jag har stora problem m öronen vid flygning, och vet att det nu blir än värre.... :( trots flygöronproppar, som är en gudagåva!

Att min kollega använder mitt skrivbort på eftermiddagarna. Eller ja, det är väl ok, men varför måste han ta alla mina pennor?! :arghh:

Stör IHJÄL mig på att folk tydligen tycker att de kan behandla en hur som helst bara för att man jobbar i ett serviceyrke. Det har liksom nått en gräns när man dagligen har ont i magen för att gå till jobbet och får hålla räkning på antalet ganger man blir utskälld :(

Att tomaterna jag köpte igår redan börjat mögla - glömde dem iof i plastpåsen ute, och att även en av citronerna möglar - ligger i nät :p

Att jag två dag innan resa blivit snorig.... Jag har stora problem m öronen vid flygning, och vet att det nu blir än värre.... :( trots flygöronproppar, som är en gudagåva!
Du använder näsdroppar jättemycket? De funkar ju avsvällande i öronen också, upplever jag. Och börja tryckutjämna flera ggr om dagen redan nu, för att gympa trumhinnorna.

Jag stör mig på att det inte är livesändning från SM :meh:
Bara för att SVT har sändningsrättigheterna från SM Veckan :rage:

Att min kollega använder mitt skrivbort på eftermiddagarna. Eller ja, det är väl ok, men varför måste han ta alla mina pennor?! :arghh:

På mitt gamla jobb visste alla att man rör inte mina pennor, nånsin. Jag hade ett system och detta system fick inte rubbas. En dag, jag misstänker som hämnd för ett practical joke som jag utsatt en kollega för dagen innan, hittade jag min röda penna hängandes från dataskärmen i en snara gjord av en handsfreesladd. Bredvid på en post-it stod det (fritt ur minnet) "Jag orkar inte längre. Farväl. /Röda pennan".

Jag stör mig på att jag varje dag kommer in till stan efter jobbet och ser min buss åka förbi.
Just som min första buss svänger in på Westgate street ser jag min sista buss åka från stoppet på samma gata. Vilket innebär att jag nu måste vänta 1h och 10min på nästa. Klockan 11 på kvällen.

Och nu stör jag mig på att min kropp inte tyckte det var nog med förkylning i over en vecka, nu slog den till med öroninflammation också:banghead::banghead:

Senast ändrad:
Jag stör mig på en person i min närhet som aldrig klarar att planera i förväg utan eventuella aktiviteter eller annat måste bestämmas på dagen. Visst jag kan vara spontan också om jag plötsligt känner för att hitta på något, men att alltid vara spontan och inte kunna planera något öht, hur fan...? Ringer man och frågar om personen vill ta en fika imorgon låter det "Kan vi inte bestämma det imorgon?" och i det läget känner man bara för att svara "jaha, okej, då planerar jag in något annat så får vi se om jag har tid med dig sen..."

Jag sitter och tittar på bilder från resor för ett par sedan och stör ihjäl mig på att jag då mådde så dåligt över min kropp och tyckte att jag var SÅ ful och tjock.

Så mycket tid jag lagt på att hata mig själv och hur jag ser ut. Så jävla bortkastat. Och trots att jag vet det så har jag exakt samma syn på mig själv idag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
117 579
Senast: Marita73
·
Samhälle Jag har haft mycket i huvudet på sistone, och en sak jag tänkt mycket på är normaliserandet av sociala medier. Framför allt av min...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 811
Senast: MiniLi
·
  • Låst
Tjatter Ny tråd! Vi fortsätter störa oss på störiga saker!
99 100 101
Svar
2 010
· Visningar
129 093
Senast: Lilla
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
28
· Visningar
2 694

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2024
  • Klösmöbel
  • Målbilder för trubbnosar.

Hästrelaterat