Det stämmer inte med min bild av vad du argumenterat för/mot. Alls.
(Flera protester, varav du svarar på: )
Inlägget som du menar har en helt rimlig, värdefull plats i tråden lyckas med konststycket att på fyra rader konstatera att kvinnor gör samma sak mot män, det är samma upplevelse för en man, antyder att
@Blandrastik nog flörtat oavsiktligt - och han har minsann aldrig tagit illa upp. Jag har inte sett dig problematisera, jämföra, diskutera eller på något annat sätt hitta värde i det inlägget, istället svarar du med att män och kvinnor ska vara lika mycket värda (visst, men innebär det att beskrivningen av "kvinnor gör också det här, så det så! - och det är inte så illa heller, förresten" i sig är värdefull?), jämför informationen som att det är samma sak (
inte problematiserande), och avslutar med att du kanske "blygt borde betänkt ditt kön" (uppenbarligen menar du att någon/
@Hyacinth uppmanat
@labb att uppföra sig så?) när du deltagit i diskussioner på VoF. Jag vet inte vad VoF är, men
om du deltagit i diskussioner där män diskuterar något som har med upplevelsen att vara man att göra(?) så skulle jag tycka att det var rimligt att du deltog i diskussionen från utgångspunkten att du ser det utifrån - det betyder inte att det inte är OK att delta fullt ut, men din upplevelse är från ett annat perspektiv.