Taxilock
Trådstartare
Relationen jag har med min sambo är den första seriösa relation jag har haft. Visst har jag haft småflörtar innan men inget som blivit något. Det känns som att det är något fel på mig som 5,5 år senare fortfarande är tillsammans med min första riktiga kärlek. Det är inte alls så att jag vill göra slut, jag tycker fortfarande att han är den snyggaste & mest intressanta mannen i rummet. Men jag kan inte låta bli att jag inte vet hur det är att ha en relation, jag menar om man inte upplevt en relation från början till slut vad vet man då egentligen om förhållanden?
Jag har heller ingen aning om hur förhållandet man har med sitt ex är eller ens vad man känner inför en person man en gång älskat men inte älskar/är med längre. Det känns som att ett avslutat förhållande är en erfarenhet man "borde" ha. Men det är ju inte så att jag vill göra slut med sambon bara för att veta hur det känns när ett förhållande tar slut.
Behöver bara skriva av mig lite, kanske någon som har samma erfarenhet eller kan komma med kloka ord?
Jag har heller ingen aning om hur förhållandet man har med sitt ex är eller ens vad man känner inför en person man en gång älskat men inte älskar/är med längre. Det känns som att ett avslutat förhållande är en erfarenhet man "borde" ha. Men det är ju inte så att jag vill göra slut med sambon bara för att veta hur det känns när ett förhållande tar slut.
Behöver bara skriva av mig lite, kanske någon som har samma erfarenhet eller kan komma med kloka ord?