Jag är kärlekskrank!!

Sv: Jag är kärlekskrank!!

Jag ska på buketräff på söndag, så jag är på G! ;)

Annars kan du gäääärna få peka på vettigt folk ;)

Haha å hästkärringar räknas som vettigt folk menar du? O_o :crazy: :D

Joda det finns nog många vettiga bukefalister.. kanske...
Nä men kom hit vet ja å umgås lite, jag umgås med vettigt folk :)
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Haha.. ja det var länge sen jag fick skratta så mycket som i denna tråden
:D:D:D:p:D:);)
men tydligen.....lyser det igenom då att jag är desperat efter nån att krama om å bitter på alla som nobbar hela tiden- det kan jag ju läsa är iom att jag e singel :o


hehe:D

/s
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Oavsett hur desperat någon än är efter kärlek, närhet och ömhet, oavsett om denne någon så slänger sig efter varenda liggbar varelse som korsar hens väg ger det ingen av er rätt att sitta och skriva att man "blir rädd" för sådana där. Som om det vore nåt onaturligt och motbjudande i att längta efter kärlek så till den milda grad. Att kärlek är någonting som måste förtjänas genom att "slappna av".

Knappast onaturligt , men vill man ha nån att älska måste man älska sig själv först . Det är väl ingen tävling om vem som kan få nån eller inte ....jag har alltid haft lätt att få karlar , men det är kanske för jag inte vill ha dom ( flesta)

Jag är glad, lättsam och vild o galen ...och alla mina kompisar som är lika har inga problem att få män ...jag kommer från ett 20 årigt förhållande och var bara lycklig över att vara själv..och valde att ha det så , tills för ett tag sen , men vill ändå vara singel nu har jag bestämt mig för.

Varför skulle det det vara fel ?

Jag blir SKITRÄDD för desperata män...hallå ....skaffa dig ett eget liv först
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

"Har mjölken tagit slut får man åka till affären och köpa mera", typ.

Eller också blir man bekant med en bonde som har mjölkkor och vips har man en hel flock att krama samt mjölk i överflöd.. :p
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Visst har det sina fördelar att vara singel, fördelar som jag ibland kan sakna :o

Men det är nog bara trevligt att vara singel om man vill vara singel, det är nog inte så skoj att vara det om man saknar någon..
Men saknar man någon får man ju liksom göra något åt det..
Precis som att du antagligen gör något för att få bli singel igen :)

Jag skäms nästan för jag har nog världens bästa kille :o
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Haha.. ja det var länge sen jag fick skratta så mycket som i denna tråden
:D:D:D:p:D:);)
men tydligen.....lyser det igenom då att jag är desperat efter nån att krama om å bitter på alla som nobbar hela tiden- det kan jag ju läsa är iom att jag e singel :o


hehe:D

/s

Jaha :D ....lite offerkofta det sista ....ja ja ja ....

..men det är ju så ..ju mer man vill,ju mindre får man
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Knappast onaturligt , men vill man ha nån att älska måste man älska sig själv först .

Det stämmer, sedan jag började vara nöjd med mig själv har jag fått en mycket mer avslappnad inställning till att hitta någon, förut tvivlade jag på att jag kommer att hitta någon, men nu är jag 100% säker på att jag kommer att göra det förr eller senare.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Det stämmer, sedan jag började vara nöjd med mig själv har jag fått en mycket mer avslappnad inställning till att hitta någon, förut tvivlade jag på att jag kommer att hitta någon, men nu är jag 100% säker på att jag kommer att göra det förr eller senare.



Jaaaa :D , det kommer du att göra, du verkar vara en jättegullig kille :love:
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

KL

Så olika det är.
Jag är en sån som har så jätte, jättesvårt för folk som ska kramas och hålla på och ta på en, det går helt bort för mig. Eller såna som ska ringa eller skriva SMS eller bekräfta för hela världen hur de känner (har endel skräck exempel på fejjan och jag är så nära att säga:-att för helvete om du vill ha kvar kärleken så lägg ner att skriva om det på fejjan och genera den stackars människan offentligt, sen kanske människan i fråga är extremt bekräftelsekåt, men jag tror inte det eftersom hen inte nånsin har gillat ett sådant inlägg)

jag har lika extremt svårt för bittertyper som anser att de är faktiskt guds gåva till världen, men världen är så korkad att de inte nappar. Ett exempel är människan som var singel länge och som alltid påtalade att hen var snyggare, smartare och sexigare och alla andra var egentligen bara avundsjuka. Oh så attraktivt, men så var henet singel också.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Jaaaa :D , det kommer du att göra, du verkar vara en jättegullig kille :love:

Om du hade sett en bild på mig skulle du veta hur rätt du har. ;):D

Det är faktiskt ganska fascinerande att märka hur mycket mitt sätt att agera när jag pratar med en kvinna som är en teoretiskt tänkbar partner har ändrats sedan jag insåg att jag duger som människa. Det har även givit mig en mycket mer positiv attityd till livet i allmänhet.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Om du hade sett en bild på mig skulle du veta hur rätt du har. ;):D

Det är faktiskt ganska fascinerande att märka hur mycket mitt sätt att agera när jag pratar med en kvinna som är en teoretiskt tänkbar partner har ändrats sedan jag insåg att jag duger som människa. Det har även givit mig en mycket mer positiv attityd till livet i allmänhet.

Älskar't :D
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Ett exempel är människan som var singel länge och som alltid påtalade att hen var snyggare, smartare och sexigare och alla andra var egentligen bara avundsjuka. Oh så attraktivt, men så var henet singel också.

Det är en försvarsmekanism att ständigt påtala det, personen ifråga gör det för att försöka övertyga sig själv, det är iallafall min amatörpsykologiska teori. Om man verkligen vet att man är smart t.ex. så har man inget behov av att skryta med det.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 960
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: Stekspaden
·
Relationer Bakgrund: Tillsammans 12 år Gifta 9 år Två barn (4 år + 16 mån) Hus Vi har sedan några år tillbaka (4-5 år) haft mycket konflikter och...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
16 439
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 664
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp