Jag är kärlekskrank!!

Sv: Jag är kärlekskrank!!

Tycker du har en tråkig inställning. Som att det automatiskt är fel på folk som är singlar och att har du någon har du gjort rätt och är duktig. Jag tycket det bara handlar om tur. Det finns ingen skillnad på mina vänner som är singlar eller de som har förhållanden.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Men snälla ni!
Hon skriver ju inte att det är fel på folket, utan att man kanske ska rannsaka sig själv och sitt beteende.

Jag själv vet precis varför jag är singel. Jag stöter väldigt effektivt bort karlar som är intresserade, helst så att de aldrig mer pratar med mig igen. Väldigt enkelt, men det tog ett tag innan jag insåg att jag faktiskt gjorde det.
Sen betyder inte det att jag har ändrat mig för den delen. Jag stöter fortfarande bort alla intresserade. Minsta misstag från deras sida så dissar jag dem direkt.

Nu är jag helt medveten om vad jag gör och varför jag gör det. Men ärligt talat, de flesta är faktiskt inte det. Jag kan räkna upp 3-4 polare på rak arm som är ofrivilliga singlar där jag kan peka på exakt varför de är singlar, och de är totalt omedvetna om det. Enda anledningen till att jag inte säger nåt är att jag vet att de inte skulle lyssna.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Vilken extremt tråkig människosyn. Alla som är ofrivilliga singlar är alltså desperata och tillknäppta människor? Det var bland det vidrigare jag läst.

Que..hur fick du till det där då ..??? Men med din inställning till folk du inte känner är det kanske inte så konstigt då ...Är det fel att ha en positiv syn på livet så är det mest de negativa människorna det är synd om och ingen tänder väl på såna ....

Jag vart frivillig singel i 8 år, har haft ganska många som viljat vara med mig , men jag har hellre varit själv...Är det ett stort tramp på din självkänsla ?? ...missunnsamhet är ingen fin egenskap , inget folk tänder på...

Jag har ett förhållande nu men känner att jag hellre vill vara själv faktiskt
 
Senast ändrad:
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Gå på en dans kurs, speciellt foxtrot är väldigt närgånget och intimt, massor av närkontakt om man gillar sådan.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Tycker du har en tråkig inställning. Som att det automatiskt är fel på folk som är singlar och att har du någon har du gjort rätt och är duktig. Jag tycket det bara handlar om tur. Det finns ingen skillnad på mina vänner som är singlar eller de som har förhållanden.

Du tycker jag är tråkig och jag tycker du är naiv.
Jag har inte alls sagt att det är automatiskt fel på folk som är singlar.
Men det finns en anledning till att folk är ofrivilliga singlar under lång tid, den anledningen är mest troligt olika från person till person.
Jag tror som sagt att det inte alls bara handlar om tur, det är som att säga att man har tur som fick ett jobb.
I min värld har man inte tur utan det är något man jobbar för och skaffar sig på ett eller annat sätt.
Det kanske inte är skillnad på dina vänner, eller så är det det men du inte ser det.
Sen får man faktiskt tycka olika utan att det för den skull är fel så det så.

Så tro att allt handlar om tur du :) Jag gör det inte!
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Du tycker jag är tråkig och jag tycker du är naiv.
Jag har inte alls sagt att det är automatiskt fel på folk som är singlar.
Men det finns en anledning till att folk är ofrivilliga singlar under lång tid, den anledningen är mest troligt olika från person till person.
Jag tror som sagt att det inte alls bara handlar om tur, det är som att säga att man har tur som fick ett jobb.
I min värld har man inte tur utan det är något man jobbar för och skaffar sig på ett eller annat sätt.
Det kanske inte är skillnad på dina vänner, eller så är det det men du inte ser det.
Sen får man faktiskt tycka olika utan att det för den skull är fel så det så.

Så tro att allt handlar om tur du :) Jag gör det inte!


:) ..jag är hellre singel ,för de flesta av mina vänner är det ..då gör man som man vill , med vem man vill och när man vill..att det skulle vara fel att vara singel är det dummaste jag hört....har aldrig haft det bättre och jag blir nog snart singel igen :)
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Men snälla ni!
Hon skriver ju inte att det är fel på folket, utan att man kanske ska rannsaka sig själv och sitt beteende.

Jag själv vet precis varför jag är singel. Jag stöter väldigt effektivt bort karlar som är intresserade, helst så att de aldrig mer pratar med mig igen. Väldigt enkelt, men det tog ett tag innan jag insåg att jag faktiskt gjorde det.
Sen betyder inte det att jag har ändrat mig för den delen. Jag stöter fortfarande bort alla intresserade. Minsta misstag från deras sida så dissar jag dem direkt.

Nu är jag helt medveten om vad jag gör och varför jag gör det. Men ärligt talat, de flesta är faktiskt inte det. Jag kan räkna upp 3-4 polare på rak arm som är ofrivilliga singlar där jag kan peka på exakt varför de är singlar, och de är totalt omedvetna om det. Enda anledningen till att jag inte säger nåt är att jag vet att de inte skulle lyssna.

Precis, det har jag också en del kompisar, dom är desperata o bittra för dom inte hittar en man..sen är det dom som har skockar efter sig men ingen duger för dom varit singlar för länge ;) ..

Vem vill vara med en bitter sur människa som tror hela världen är emot dem ? Det lyser igenom ....
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Men snälla ni!
Hon skriver ju inte att det är fel på folket, utan att man kanske ska rannsaka sig själv och sitt beteende.

Jag själv vet precis varför jag är singel. Jag stöter väldigt effektivt bort karlar som är intresserade, helst så att de aldrig mer pratar med mig igen. Väldigt enkelt, men det tog ett tag innan jag insåg att jag faktiskt gjorde det.
Sen betyder inte det att jag har ändrat mig för den delen. Jag stöter fortfarande bort alla intresserade. Minsta misstag från deras sida så dissar jag dem direkt.

Nu är jag helt medveten om vad jag gör och varför jag gör det. Men ärligt talat, de flesta är faktiskt inte det. Jag kan räkna upp 3-4 polare på rak arm som är ofrivilliga singlar där jag kan peka på exakt varför de är singlar, och de är totalt omedvetna om det. Enda anledningen till att jag inte säger nåt är att jag vet att de inte skulle lyssna.[/QUOTE


Det är ju jättebra om du böivit medveten om ditt beteende och vad du bör göra annorlunda. Men jag säger bara att det behöver inte vara så. Dessutom beror det väl på vem man är ute efter att träffa- jag letar inte efter att träffa stans populäraste och snyggaste person. Jag tycker det också är charmigt med ngn som är lite blyg och inte har världens bästa självförtroende. Självklart är det svårt om personen är sjukligt blyg men... Jag gillar människor som har lite fel och brister...men vi är ju alla olika och letar efter olika saker
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Du har rätt att uttrycka din åsikt med andra har även rätt att uttrycka sin åsikt om din åsikt. Yttrandefriheten går åt båda hållen.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Oavsett hur desperat någon än är efter kärlek, närhet och ömhet, oavsett om denne någon så slänger sig efter varenda liggbar varelse som korsar hens väg ger det ingen av er rätt att sitta och skriva att man "blir rädd" för sådana där. Som om det vore nåt onaturligt och motbjudande i att längta efter kärlek så till den milda grad. Att kärlek är någonting som måste förtjänas genom att "slappna av".

Jag blir rädd för desperata killar....vad ger dig rätten att jag inte får tycka det ?
Du får tro vad du vill , men om man inte känner någon så tar man inte den desperataste direkt.
Har du en partner ?
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Precis, det har jag också en del kompisar, dom är desperata o bittra för dom inte hittar en man..sen är det dom som har skockar efter sig men ingen duger för dom varit singlar för länge ;) ..

Vem vill vara med en bitter sur människa som tror hela världen är emot dem ? Det lyser igenom ....

Här har vi nog största anledningen till att jag är singel skulle jag tro :p
Men jag bara orkar inte göra något åt det.

Jag ser hur 70% av alla killar jag känner är otrogna mot sina tjejer, många av dem med flera hundra andra kvinnor. Och jag känner att nä, jag vill inte ens riskera att hamna där (igen).

Jag tror ärligt talat att jag bara känner 2 killar som är trogna mot sina tjejer, och antalet som inte är det är tvåsiffrigt kan jag ju bara säga...
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Du har rätt att uttrycka din åsikt med andra har även rätt att uttrycka sin åsikt om din åsikt. Yttrandefriheten går åt båda hållen.

Jag har aldrig hävdat att folk måste tycka som mig, men jag blir rätt irriterad när flera i tråden hoppar på mig för att jag inte tycker som dem.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Det pågår ju under rätt många år. Men vissa av dem har stora möjligheter att få ligga under arbetstid.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Här har vi nog största anledningen till att jag är singel skulle jag tro :p
Men jag bara orkar inte göra något åt det.

Jag ser hur 70% av alla killar jag känner är otrogna mot sina tjejer, många av dem med flera hundra andra kvinnor. Och jag känner att nä, jag vill inte ens riskera att hamna där (igen).

Jag tror ärligt talat att jag bara känner 2 killar som är trogna mot sina tjejer, och antalet som inte är det är tvåsiffrigt kan jag ju bara säga...

Börja umgås med vettigt folk istället ;)
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Jag ska på buketräff på söndag, så jag är på G! ;)

Annars kan du gäääärna få peka på vettigt folk ;)
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

:) ..jag är hellre singel ,för de flesta av mina vänner är det ..då gör man som man vill , med vem man vill och när man vill..att det skulle vara fel att vara singel är det dummaste jag hört....har aldrig haft det bättre och jag blir nog snart singel igen :)

Visst har det sina fördelar att vara singel, fördelar som jag ibland kan sakna :o

Men det är nog bara trevligt att vara singel om man vill vara singel, det är nog inte så skoj att vara det om man saknar någon..
Men saknar man någon får man ju liksom göra något åt det..
Precis som att du antagligen gör något för att få bli singel igen :)
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 960
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
850
Senast: Stekspaden
·
Relationer Bakgrund: Tillsammans 12 år Gifta 9 år Två barn (4 år + 16 mån) Hus Vi har sedan några år tillbaka (4-5 år) haft mycket konflikter och...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
16 439
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 661
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp