Jag är kärlekskrank!!

Sv: Jag är kärlekskrank!!

Vet du vad? Jag tycker inte att det är speciellt konstigt att ingen vill, citat, 'vardagskramas med dig på Harrys'.
Inte för att du är för vanlig, inte sticker ut, är för normal, inte är rockstjärna, är en snäll kille från landet som inte duger eller något av de andra konstiga påståenden du kommit med hittills här på Buke. Helt enkelt för att du har en så extremt skum inställning till kvinnor.

"Ni är för dumma för att inse att ni borde nöja er med mig."
Jag kan inte föreställa mig något mer oattraktivt, faktiskt. Av det du skrivit hittills verkar det som om du lärt dig det du tror dig veta om den homogena gruppen kvinnor genom att läsa Dassboken.

Om vi vänder på det :). Låssas att jag satt på Harrys å raggade och sen skrivit här "undrar vad de hade för kriterier". Då hade det varit mitt fel pga min syn :confused:?
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Ehh...och var hittar jag ett" hederligt, klassiskt" ons en vanlig tisdag i september??
Bor du i en någorlunda stor stad är det bara att gå till närmaste hotellbar och sätta sig där. Vänta på att någon snygg tjänsteresande ska komma in i baren. ;)

Annars tror jag starkt på tex bodycontact eller någon av de sidorna. Har själv aldrig testat, men vet många som har och fått bra napp.

Själv tror jag på devisen att alltid säga vad man vill när det kommer till sex och närhet. Går du fram till vilken singelkille som helst ute på krogen eller på jobbet eller vartsomhelst och ger förslaget att ni väl kan ligga lite ibland så kommer du att få göra det också. Visst, någon kommer kanske att säga nej, men de flesta kommer att säga ja.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Bor du i en någorlunda stor stad är det bara att gå till närmaste hotellbar och sätta sig där. Vänta på att någon snygg tjänsteresande ska komma in i baren. ;)

Annars tror jag starkt på tex bodycontact eller någon av de sidorna. Har själv aldrig testat, men vet många som har och fått bra napp.

Själv tror jag på devisen att alltid säga vad man vill när det kommer till sex och närhet. Går du fram till vilken singelkille som helst ute på krogen eller på jobbet eller vartsomhelst och ger förslaget att ni väl kan ligga lite ibland så kommer du att få göra det också. Visst, någon kommer kanske att säga nej, men de flesta kommer att säga ja.

Jag upprepar: Jag är kärlekskrank!! Inte vansinnigt knullsugen!! ;)
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Fast jag svarade på frågan du ställde om vart man hittar ett ONS en tisdag i september...

När det kommer till att vara kärlekskrank så har jag ingen lösning mer än att hitta en partner. Och sen att det är en hel vetenskap är en annan femma.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Fast jag svarade på frågan du ställde om vart man hittar ett ONS en tisdag i september...

När det kommer till att vara kärlekskrank så har jag ingen lösning mer än att hitta en partner. Och sen att det är en hel vetenskap är en annan femma.

Ok, men det är inte det jag är ute efter.

...en partner ja :banghead: En hel vetenskap, som sagt...
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Jag är kärlekskrank!! Inte vansinnigt knullsugen!!

Fast precis samma sak fungerar om man bara vill mysa också, man får den närhet man vill ha, om än bara tillfälligt. Det är inte krångligare än så liksom!

Men jag förstår att du saknar närhet, det är faktiskt helt fantastiskt att somna in i armarna på en man (som sen börjar dra djupa timmerstockar rätt i örat på en :p )
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Lillelorden..... om det vore så enkelt ibland
har aldrig ens läst nån dassbok?? enda som läses är Atl å motorblaskor.. mest för att det är i lugn å ro :D

Alla har vi olika kriterier ja... det roliga var att 2 kvinnor som var där i lördags sa att det inte var en enda där i vår ålder.... helt värdelöst- ingen att ens dansa med- då råkade jag nämna att jag faktiskt var där
Vaa-dej såg jag inte........ tror dom är gamla nog för glasögon :D:D

/s
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 960
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: Stekspaden
·
Relationer Bakgrund: Tillsammans 12 år Gifta 9 år Två barn (4 år + 16 mån) Hus Vi har sedan några år tillbaka (4-5 år) haft mycket konflikter och...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
16 439
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 659
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp