Jag är kärlekskrank!!

Sv: Jag är kärlekskrank!!

Jag kan inte fortsätta diskutera detta för det vore katastrof för mig om jag började tvivla eller ännu värre blev upprörd. Jag blev lite sur igår och min häst fick direkt ett sår så jag inser att jag bara kan läsa sånt som gör mig bubblande glad om det ska läka.

Positivt tänkande my ass. Det där är ju höjden av negativa, självdestruktiva tankebanor. Med en otäck touch av megalomani, att din omgivning står och faller på just dina tankar. Det låter som vanföreställningar.

Jag tror och hoppas att du bara driver med oss.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Positivt tänkande my ass. Det där är ju höjden av negativa, självdestruktiva tankebanor. Med en otäck touch av megalomani, att din omgivning står och faller på just dina tankar. Det låter som vanföreställningar.

Jag tror och hoppas att du bara driver med oss.

Självklart.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Fast man behöver ju inte heller fara fram som ett ånglok helt utan fingertoppskänsla i ett sammanhang där det är stor sannolikhet att det man säger kommer såra många inblandade.

Det finns liksom ett mellanting från att vara passiv och aldrig säga något till att kräkas ur sig allt man tänker och tycker överallt hursomhelst.

fast...JAG far ut som ett ånglok för att jag tror att positiva , glada människor har större chans att hitta en partner än tvärsom ?...är det då MIG det är fel på ?
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Återigen: Det är HUR du formulerar dig som är problemet. Det är DET folk (många faktiskt!) reagerar på. Varför tar du inte det till dig?
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Folk reagerar på ? Samtliga , alla menar du ?? eller är det bara du o några till ???
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

I och med att jag skrev "många" inom parentes är det ju knappast samtliga. Det säger ju lite sig självt.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Kan inte bara du o alla som tänker som du ge TS ett riktigt bra råd hur man finner en partner till en varande relation ?
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Det var inte det TS frågade efter.

Och vi är flera stycken som reagerat på HUR du uttryckt dig, lägg ner den debatten nu.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Men martha, du missar ju hela poängen. Läser du ens vad du svarar på? Har du förstått att du kan klicka för att se vad andra svarar på?

Du skrev:

JAG far ut som ett ånglok för att jag tror att positiva , glada människor har större chans att hitta en partner än tvärsom ?...är det då MIG det är fel på ?

Och då svarar jag att nej, det handlar inte om det. Jag säger då att (återigen) det handlar inte om dina åsikter i sig, utan hur du för fram dem.

Men jag får (återigen) bekräftat att du antingen driver med mig eller har någon form av problem med datorn eller nåt som gör att du inte vet själv vad du svarar på.
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Det var inte det TS frågade efter.

Och vi är flera stycken som reagerat på HUR du uttryckt dig, lägg ner den debatten nu.

Ska JAG lägga ner det för du ber mig ? :(


ok, ge nu TS ett riktigt fint råd så hón hittar sin drömprins :) ...jag är iallafall inte singel .
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Men martha, du missar ju hela poängen. Läser du ens vad du svarar på? Har du förstått att du kan klicka för att se vad andra svarar på?

Du skrev:

JAG far ut som ett ånglok för att jag tror att positiva , glada människor har större chans att hitta en partner än tvärsom ?...är det då MIG det är fel på ?

Och då svarar jag att nej, det handlar inte om det. Jag säger då att (återigen) det handlar inte om dina åsikter i sig, utan hur du för fram dem.

Men jag får (återigen) bekräftat att du antingen driver med mig eller har någon form av problem med datorn eller nåt som gör att du inte vet själv vad du svarar på.

klart jag driver med dig , vad trodde du :sneaky:
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Nej, du kan uppenbarligen inte ta till dig vad flertalet användare talat om för dig under ett par sidor nu, men du är inte singel i alla fall! Good for you!
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Äh, hon är ju uppenbart ett troll. Kul liv att sitta och trolla på nätet på helgerna...
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Förövrigt var det återigen inte en drömprins TS frågade efter:
Vad gör man då kroppen skriker efter beröring, kramar och kärlek??? ...men inget av dessa finns att tillgå i tillräckliga doser.

Jag är en sån som älskar beröring och just nu så fullständigt skriker min kropp efter kramar och beröring Vad gör man åt det?? Brukar smygpeta på en del killar på jobbet ibland, men det räcker inte. Jag vill jag vill jag vill!!!
 
Sv: Jag är kärlekskrank!!

Nej, du kan uppenbarligen inte ta till dig vad flertalet användare talat om för dig under ett par sidor nu, men du är inte singel i alla fall! Good for you!

så om "flertalet" men inte alla har talat om en sak så måste jag leva efter det ? ...sorry , men jag är ingen som följer strömmen...vad säger att det är "flertalet" som har rätt...vilka o hur många är flertalet ?

men jag förstår varför vissa är singlar....

Tackar för mig , vi klarar er bättre utan mig -. Lycka till med era relationer.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Ni vet när man hela tiden får höra att ”du är så stark” och hela kroppen och själen skriker ”jag orkar inte mer”. Hela livet har jag...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
13 960
Senast: malumbub
·
Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
Svar
8
· Visningar
849
Senast: Stekspaden
·
Relationer Bakgrund: Tillsammans 12 år Gifta 9 år Två barn (4 år + 16 mån) Hus Vi har sedan några år tillbaka (4-5 år) haft mycket konflikter och...
5 6 7
Svar
133
· Visningar
16 439
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
3 659
Senast: Anonymisten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp