Cavallo
Trådstartare
Är det den som heter Fautras Icelandic 2, eller finns det en första version (som google inte vill visa mig)? Väldigt snygg, och dyr, vad jag kan se, den går fetbort för plånkan här, även om en var till salu för halva priset skulle det vara alldeles för dyrt för vad jag hade tänkt mig Inga sexsiffriga belopp för transport, men så har jag ju heller ingen drömtransport jag suktar efter, då är det lättare att nöja sig med typ "stadig och funktionell"Ja. Jag vill ha ett Fautras Icelandic. Cheval har ett liknande som jag tittade på under Eurohorse men jag av vad jag sett så gillar jag Fautras bättre. Sen är flera gånger vad hästen kostade lite av en överdrift, det beror ju naturligtvis hur välutrustat släpet är (och min lillskrutt var inte så dyr när jag köpte heller) - men dubbelt, och antagligen lite till.
Tillägg: Jag var tvungen att kolla. Med de tillval jag helst vill ha blir det lite mer än 3 gånger pengarna som jag la på hästen för 4 år sen.
Har nu glömt exakt vad de betalade vars transport jag lånat men vill minnas det var under tiotusen, kanske de hittade ett synnerligen bra kap där så riktigt så billigt behöver det inte vara men tror nog det ska gå och hitta nåt faktiskt bra för relativt billig peng. Enligt dem så var det inte så svårt och utbudet var bra. Men då att jag inte får vara kräsen om en specifik modell såklart.