Fazeem
Trådstartare
Jag lyser med min frånvaro här Nu är Sölvi flyttad till min väns gård på landet och han har varit där i drygt en vecka. Under fyra dagar fasade vi in honom i min kompis flock med 5 valacker. Det gick förvånansvärt bra med tanke på att min vän har en rätt tuff valack som ledare i flocken, och S är ju rätt "störig" och brukar svansa efter de flesta. Men med min väns valack fick han ge sig och nu verkar det vara lugnt i flocken. Han har fått en kompis i en äldre valack som förlorade sin kompis för en månad sedan. De brukar hänga tillsammans nu En annan valack är bästa klikompisen och S behöver inte oroa sig för att hålla koll på för mycket, det fixar ledarvalacken. Det största han behöver oroa sig över är hur man ska gå på plastmattorna i hagen, han måste tänka efter varje gång
Jag är så lättad över det här! Nu ska han få vila i en månad totalt och bara njuta i hagen. Kanske att vi leker lite med klickerträning eller tar en promenad i skogen när jag är där. Mitt lilla troll
Jag är så lättad över det här! Nu ska han få vila i en månad totalt och bara njuta i hagen. Kanske att vi leker lite med klickerträning eller tar en promenad i skogen när jag är där. Mitt lilla troll