Islandshästridbyxor

I

Icelandichorses

Vart köper "alla" islandsryttare sina islandsrydbyxor? eter väl igentligen jodpurshbyxor (stavas :confused: )

Tycker det är så många islandsryttare som har, men vart köper ni dem?? ::)

Finns det några postorderföretag som säljer islandshäst grejer vore jag jättetacksam om någon kunde tala om adressen dit :)

Sv: Islandshästridbyxor

Agersta, har så mycket fina grejer :)
Själv så köpte jag mina ridbyxor på VM 2005, Horka.

Har köpt mina skobyxor (som jag kallar dom) på Agersta (sonnenreiter), Lillhästen i Stav (Horka och Jacson) och Islandshestbutiken (Horka).

/Malin

Icelandichorses skrev:
Vart köper "alla" islandsryttare sina islandsrydbyxor? eter väl igentligen jodpurshbyxor (stavas :confused: )

Tycker det är så många islandsryttare som har, men vart köper ni dem?? ::)

Finns det några postorderföretag som säljer islandshäst grejer vore jag jättetacksam om någon kunde tala om adressen dit :)

Vi har Stallshopen här i tomelilla och de säljer hur mycket islandsridbyxor som helst. :banana: Prisklasser från ca 500 till 2 000 kr. Det är bara att välja och vraka. :angel: Ingen av de som har Stallshopen har islänningar själv!!
Har ni ingen hästbutik i närheten av er??

/Jenny

Tyvärr är många av dessa byxorna så attans dyra. Men dei brunt som h''ks har är väldigt sköna och mycket prisvärda med sina 7-800kr!

Såg att du bor i Linköping, du har ju Draumur häst & ryttarbod i Vreta Kloster. Vet även att de har en hel del på Sätuna Ridsport. Värt att besöka båda, inte så långt från varann !

Det är bra att kolla på SM / NM eller något annat.
Dom brukar oftast ha extrapriser på massa grejer då.

Jag jobbar i en hästsportbutik så jag såg till att vi tog hem lite "Islandsridbyxor" (Horka) :D ;)

köpte mina på Ullared, inte värdlesn bästa kvalitet men med tanke på priset (400:-) och att de håller jättebra efter 6 mån, så är de kanon =)

Jag letar nya ridbyxor, islandshästmodell.
Men jag hittar inga!
Hellst vill man ju gärna prova innan man köper, men det får väl bli till att köpa ett par på SM(eller NM om jag kommer iväg)
Nu får jag klara mig med de gamla med hål i :p

Svíþjóð skrev:
Jag letar nya ridbyxor, islandshästmodell.
Men jag hittar inga!
Hellst vill man ju gärna prova innan man köper, men det får väl bli till att köpa ett par på SM(eller NM om jag kommer iväg)
Nu får jag klara mig med de gamla med hål i :p

TopReiters är tacksamma att köpa på postorder tycker jag, de är bra i modellen med. Har Sonnenreiter med, vissa av dessa är väldigt korta eller väldigt lååånga... Inget mellanting direkt..

/Emma

Hööks hade ju ett par snygga i jeansmodell i nya katalogen. Även Börjes har en billig modell (de har även haft flera modellen i sin butik, bland annat från Sarm Hippic och Cavallo, ring direkt till hästaffären och hör efter.) Bor du i Linköping så har ju säkerligen Sharpman något som passar dig (Har ex. originalmodellen (Jeansbyxan) från Pikeur som Hööks gjort en kopia på, kan lova att de är väldigt snygga men kostar runt 1700kr!).

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 976
Senast: Enya
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag förstår verkligen inte det här med “dolda fel” vid husaffärer. Det funkar ju inte i praktiken. Som jag har förstått det så är...
2
Svar
37
· Visningar
3 252
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 423
Senast: mamman
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 274
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar