Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Här kommer två bilder på min -08. Dock bara på huvudet. Kanske kommer någon helkropps när jag har tid att fota henne!
e Jór frá Kjartansstödum u Drottning frá Hellu
Härliga vinterbilder =) Mina uppfödningar födda 2008 är halvsyskon e. Loftur frá Möðrufelli. Silverbruna Silfurþerna från Alverliden född 28 maj och silversvarta Kría från Alverliden född 30 juni. De ser fn ut så här:
Tyvär har det inte varit soligt en enda dag då jag har haft möjlighet att fota (dvs haft ngn medhjälpare i närheten) men här kommer i alla fall lite gråmulna bilder...
[/IMG]
Brenna med lillasyster Skrugga i bakgrunden
HMMM, har gjort exakt likadant med alla 5 bilderna ovan och de är hämtade från samma hemsida vid samma tillfälle. 2 syns men inte de andra 3. Skumt, skumt.
Ja visst är det härligt med våren och jag tror att hästarna verkligen har fått vår känslor
Var i stallet idag å skulle fota min lille, dock var dom hel vilda och tyvärr glömde jag brosans dunder kamera, och mobilbilderna blev för dåliga. Men min lille tös vissade upp en såååå otroligt härlig trav, hon bara flög fram, gissa att matte var stolt
Det blev dock några mys bilder på henne nä hon väl kom för att mysa
Lite trött blev jag allt efter springandet. Ska jaga ut brosan en dag å försöka få bra rörelse bilder.. Tycker bara hon blir vackrare å vackrare min lille prinsessa
Hästmänniskan
Jag red som barn, men slutade efter en olycka i tidiga tonåren och satt inte på en häst på 15 år. Nu har jag ridit i vuxen ålder igen i...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.