Jag tycker det är helt rimligt att fikarumssnack tas i olika evighetstrådar, men att sidospår som leder till diskussion bryts ut till egna trådar så att även folk som inte är intresserade av småsnacket kan hitta dem. Det har tidigare gjorts i lite för låg omfattning, så att användare som inte följer evighetstrådarna missar intressanta ämnen. De senaste dagarna har det kanske varit i lite för hög omfattning istället, med lite väl små ämnen utbrutna. Jag antar att det kan ta lite tid att hitta en bra balans.
Det som skapat dålig stämning senaste dagarna är enligt mig de som sitter i egna trådar och insinuerar och pratar om piskor, marionetter och kränkthetsrapporter när de inte får exakt som de vill. Det är något helt annat än att framföra saklig kritik mot de förändringar man inte gillar.
Det som skapat dålig stämning senaste dagarna är enligt mig de som sitter i egna trådar och insinuerar och pratar om piskor, marionetter och kränkthetsrapporter när de inte får exakt som de vill. Det är något helt annat än att framföra saklig kritik mot de förändringar man inte gillar.