Skulle utbrytningar vara lika illa om de som blev utbrutna inte stod som TS?
Jag vet ju inte vad som är möjligt att göra med sidan men tänk att göra en ''användare'', som står som TS på utbrutna ämnen.
Den tråden det blev utbrutet från får det inlägget en länk/knapp som går till den utbrutna tråden.
Vill inte den som skapade inlägget disskutera vidare behöver hen inte gå till tråden.
Vill hen disskutara vidare kan hen gå in i tråden och disskutera.
På det sättet får forumet mer trafik och ''skadan'' på den utbrutna användaren minimeras.
Jag tror inte utbrutna ämnen vore ett problem om det inte var för klimatet, jag tycker det är lågt. Härskartekniker, halmdockor, trycka ner folk och attitydproblem det är väl det som är svårt att komma till rätta med, för om du bara ser ett inlägg ser man inte något, läser du 10 börjar man förstå.
De som är stora och märkbara rättas såklart till väldigt fort, tex om någon kallar någon för skitstövel eller grövre. Men iallafall för mig är det inte de inläggen som faktiskt får en att må dåligt. Kallar någon mig för skitstövel kan jag borsta av mig det, men om någon istället verkligen går in för att klämma till mig pga annan åsikt, då mår jag dåligt. Eller någon som lätt insinuerar att jag är dålig som hund/hästägare pga någon liten skitsak hen inte håller med om.
De som fortfarande får hålla på såhär har ju lärt sig hur de håller sig på ''rätt'' sida det rapporterbara.
Jag har nästan helt gett upp att rapportera, i början brukade jag ge flera meningar till varför det var rapporterbart, sedan en, sedan några ord, nu orkar jag inte. Inget hände så varför ska jag lägga ner så mycket tid på det.